منچستریونایتد و رد پیشنهاد جدید چلسی برای رونی

 

http://u.goal.com/296700/296713_heroa.jpg

باشگاه منچستریونیتد پیشنهاد جدید چلسی برای به خدمت گرفتن وین رونی، مهاجم جدایی طلب این باشگاه را رد کرد.

آبی های لندن پیشنهاد دادند رونی در ازای 10 میلیون پوند به علاوه خوان ماتا یا داوید لوئیس، راهی استمفوردبریج شود اما باشگاه منچستریونایتد بعد از دریافت این پیشنهاد که شب گذشته صورت گرفت، بلافاصله آن را رد کرد و اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست.

این در حالی است که رونی به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که قصد دارد این باشگاه را ترک کند و از چلسی به عنوان مقصد مورد علاقه اش نام برده است. به همین دلیل انتظار می رود که آبی ها همچنان به ارائه پیشنهاد های جدید ادامه بدهند.  

از سوی دیگر، خبر آمادگی باشگاه چلسی برای واگذاری ماتا یا لوئیس، دو بازیکنی که از محبوبیت بالایی در بین هواداران برخوردارند، طرفداران این باشگاه را حیرت زده کرد.

ماتا فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی را به دست آورد و لوئیس نیز بازی های خوبی در همین جام کنفدراسیون های اخیر برای برزیل ارائه داد. 

اما باشگاه چلسی در بیانیه ای با تایید خبر پیشنهاد این باشگاه برای خرید رونی، اعلام کرد که در پیشنهاد آنها، صحبتی از انتقال یکی از بازیکنان این باشگاه به منچستریونایتد نبوده است.

براساس گزارش ها، رونی از صحبت های اخیر مویس که اعلام کرده در فصل آینده نیز رابین فن پرسی گزینه اصلی خط حمله این تیم خواهد بود، ناراحت و عصبانی است و بیش از پیش مصمم به ترک الدترافورد شده است.

این در حالی است که هنوز دو سال از قرارداد رونی با منچستریونایتد باقی مانده است. هرچند اد وودوارد، مدیر اجرایی جدید باشگاه منچستریونایتد، به تازگی اعلام کرد که این باشگاه قصد ندارد به این زودی قرارداد این بازیکن را تمدید کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392 ا 16:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.