شكست همزمان عادل فردوسي پور و سامان گوران

http://u.goal.com/296700/296720_heroa.jpg

چهارمين دوره مسابقات فوتبال جام ستاره ها كه محل حضور بسياري از ستاره هاي سرشناس سينما، موسيقي، تلويزيون و ورزش ايران است، از شب گذشته در ولنجك تهران اغاز به كار كرد.
در شب نخست اين مسابقات و در بازي افتتاحيه استقلال كه بازيكنان سرشناس دهه ٧٠ خود به مانند ادموند اختر، هاشم حيدري، رضا حسن زاده، محمد رضا مهدوي و علي موسوي را در اختيار داشت، ١-٠ پدر خوب، قهرمان دوره گذشته را از پيش رو بر داشت. در اين بازي پربرخورد علي موسوي زننده تنها گل استقلال بود. هر چند كه ابيها يك پنالتي را نيز توسط بهروز پروشخواه از دست دادند. از نكات جالب توجه اين مسابقه حضور سامان گوران در تركيب پدر خوب بود. علي دايي ديگر چهره سرشناس پدر خوب در بازي شب گذشته غيبت داشت.
در مسابقه دوم پرسپوليس به مصاف پاراگ كه عادل فردوسي پور نااماده را در اختيار داشت، رفت و در پايان ٤-٣ حريف خود را از پيش رو برداشت. پرسپوليس كه امسال با يك تيم اماده و كامل به بازيها امده در بازي شب گذشته رضا جباري، سهراب انتظاري، حسين عبدي، حسن خان محمدي و رضا ناصري را در تركيب خود مي ديد. گل هاي پرسپوليس را در اين مسابقه سهراب انتظاري، مهدي تارتار، صفدر يوسفلو و حسن خان محمدي به ثمر رساندند.
بازيهاي جام ستاره ها امشب با انجام دو مسابقه از گروه دوم پيگيري خواهد شد.
ساعت٢٢:
موسيقي - منتخب ٩٨ فرانسه
ساعت ٢٣:
هنرمندان - رينوزيت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392 ا 15:55 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.