غرش آبی های لندنی جزیره را به آتش کشید/هدیه ی کریسمس برای هواداران

Fernando Torres

چلسی با بازی مقتدرانه خود هشت گل به استون‌ویلا زد تا به جمع چهار تیم برتر جدول برگردد. آنها حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند.

فرانک لمپارد که قراردادش در پایان فصل منقضی می‌شود به رکورد 129 گل در لیگ رسید و از رکورد بابی تامبلینگ گذشت. او همچنین 500 امین بازی خود در لیگ برتر را انجام داد.

به این ترتیب چلسی در یک هفته گذشته 13 گل زده است. آن هم در حالی که آخرین برد خانگی آنها به 6 اکتبر، مقابل نوریچ برمی‌گشت. این همچنین در کنار برد مقابل ویگان در آخرین روز فصل 10-2009 بهترین برد تاریخ چلسی در لیگ برتر حساب می‌شود.

گل‌زنی را فرناندو تورس در دقیقه 3 آغاز کرد. او با ضربه سر سانتر سسار آسپیلیکوئتا را با چرخش سر عالی خود از فاصله 15 متری به گل تبدیل کرد.

داوید لوییز در دقیقه 29 بازی را دو بر صفر کرد. کریس هرد در فاصله 20 متری روی ادن آزار خطا کرد و لوییز ضربه ایستگاهی خود را به گوشه بالای دروازه زد.

شش دقیقه بعد بود که کار ویلا تمام شد. گری کیهیل ضربه‌ای زد که برد گوزان آن را دفع کرد، اما برانیسلاو ایوانوویچ با ضربه سری ساده گل زد. گوزان البته در دروازه ویلا چند واکنش عالی داشت اما عملکرد تیمی ویلا به‌حدی بد و بازی چلسی به‌حدی عالی بود که او هم کاری نمی‌توانست انجام دهد.

چلسی در دقیقه 59 به گل چهارم رسید. فرانک لمپارد از فاصله 25 متری شوتی زد که به گوشه پایین دروازه ویلا رفت.

کمی بعد، پتر چک که عملا تماشاگر این بازی شده بود ضربه آندریاس وایمن را دفع کرد که توپ به تیر دروازه هم خورد.

گل پنجم در دقیقه 76 زده شد. لوکاس پیازون تازه‌وارد توپ را به رامیرس سپرد و او هم آن را از بین پاهای گوزان به گل تبدیل کرد.

سه دقیقه بعد، هرد اسکار را در محوطه جریمه سرنگون کرد و خود او هم پنالتی را گل کرد.

ادن آزار در دقیقه 83 گل بعدی را زد و توپ را به گوشه بالای دروازه کوبید.

چلسی در دقیقه 88 صاحب یک پنالتی دیگر هم شد که پیازون پشت توپ قرار گرفت اما دروازه‌بان توپ او را دفع کرد و پیازون در اولین بازی خود در لیگ برتر نتوانست گل بزند، اما رامیرس در دقیقه 91 گل بعدی را زد و از گوشه محوطه جریمه توپ را به تور دروازه رساند تا هدیه چلسی به هواداران کامل شود.

چلسی با 32 امتیاز و یک بازی بیشتر فعلا در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 23:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.