گزارش تمرین استقلال؛ شوخی حنیف کار دست قاضی داد

http://u.goal.com/296000/296034_heroa.jpg

محمد قاضی نفر اولی است که می آید.خبرنگارها نشانش می دهند و می گویند:خیلی انگیزه دارد.واقعا هم دارد.در تمرینات طوری عمل می کند که مشخص است می خواهد امسال بهترین فصل فوتبالی خود را داشته باشد.این جمله ای است که از محمد قاضی در جمع دوستانش هم شنیده شده.تماشاگران هم خوب با او کنار آمده اند و گاهی تشویقش می کنند.هنوز برای جا شدن توی دل آنها چند بازی رسمی و چند شادی گل کم دارد.با این همه داخل تیم که کامل جا افتاده. یخ شکن تیم حنیف است که در تمرینات یخ تازه واردها را خوب آب می کند.خیلی خوب.حنیف سر شوخی را با محمد قاضی باز کرد و انگشت دست او را آنقدر محکم کشید که در رفت.قاضی اما با شوخی و خنده درد قضیه را بی خیالی طی کرد.شوخی با حنیف عمران زاده این مکافات ها را هم دارد لابد...

حاشیه های تمرین بعد از ظهر استقلال...

*بیش از صد هوادار آمده اند تا تیمشان را تشویق کنند.تماشاگرانی که هر چند وقت یکبار از خبرنگارها یا کنار زمینی ها آمار آندو یا نکونام را می گیرند.یکی آمار فابیو را می گرفت.

یکی هم دنبال عنایتی بود و اتفاقا خیلی هم اعتقاد داشت که عنایتی دوای درد استقلال است.نظر شما چیست؟

*دور زمین چمن آسفالت کاری شده.این را نوشتیم که فردا مرتضی کامرانی یقه مان را نگیرد که چرا به اقدامات عمرانی کمپ بی توجهی می کنید.اقدامات عمرانی را هم طوری می گوید که مهندس معمار دیوار چین اینطوری نمی گفت.

*تمرین امروز منصور پورحیدری را داشت که با آن عینک دودی و موهای نقره ای شکار لنزعکاس ها بود.سیروس دین محمدی و شاهرخ بیانی و ایوب اصغرخانی هم بودند آنهم با تجهیزات کامل.قرار فوتبال دستگرمی داشتند.

*دکتر با تعصب هم در تمرینات حضور فعال داشت.امین نوروزی اولین مشتری خود را همان بدو ورود ویزیت کرد.اول پیرمردی که کمرش درد می کرد و می خواست بداند نظر فنی دکتر نوروزی درباره کمرش چیست و دوم سید مهدی رحمتی که با پسرش علی آمده بود.علی هم یکی از سوژه های تمرین دیروز بود مخصوصا آنجایی که ادای پدرش را در می آورد و سعی می کرد شیرجه بزند.

*صحبت سوژه ها شد...والامقام ابرام چرخی ریاست محترم دپارتمان تایید فن تمرینات امیرخان هم کنار زمین حضور داشتند و شخصا بر تمرینات امیر قلعه نویی نظارت داشتند.

 

*پاس های تک ضرب امیر حسین صادقی و مدد جباری دیدنی بود.مدد چنان با انگیزه تمرین می کرد که انگار قرار است گرم کند و برود داخل زمین.

*امیر علی دانایی بازیگر استقلالی مجموعه کلاه پهلوی هم بیرون زمین حضور فعال داشت هم داخل زمین.او که حسابی با استقلالی ها رفیق شده با تیم تمرین کرد.

*غایبان تمرین عبارتند از احمد جمشیدیان ،فردین عابدینی و سیاوش اکبرپور واولی مصدوم بود و غیبتش قابل پیش بینی اما دوتای دیگر را نفهمیدیم چرا نیامدند.

*نکته مهم تمرین بازی تحت فشار بود.امیر قلعه نویی خودش شخصا مانع های تمرینی را در زمین کاشت و به بازیکنان تاکید کرد که باید حتما در فضای تحت فشار با حداقل تعداد پاس توپ را منتقل کنند.تمرین سخت و نفسگیری بود.

*شوتزنی جذابترین و تماشاگر پسند ترین بخش تمرینات است.تماشاگرانی که روی سکوها از گرما و نور در عذابند این بخش شوت را بیشتر دوست دارند چون هم شیرجه های قشنگ عکاس پسند دارد و هم گل های تماشایی.

*واکنش های دیدنی سید مهدی رحمتی و حسین حسینی هم در نوع خودش جذاب است و چشم ها را می کشاند سمت خودشان.

*امیر برای نیکبخت برنامه های زیادی دارد.بر سر شوتزنی ها یکی دوباری به نیکبخت گیر داد تا به او بفهماند که حواسش به او هست و رویش هم حساب کرده.نیکبخت از گیر دادن های امیر بیشتر خوشحال می شد تا از گل زدن های خودش.

*یک خبر خوب هم برای علاقه مندان فیلم های هندی.هواداری که روز قبل بر سر عکس و امضا با حنیف دعوایش شده بود این بار با برادرش آمده بود تا با حنیف آشتی کند.حنیف هم روی او را بوسید و بعد در افق محو شد.هندی تر از این؟

تمرین که تمام شد امیر قلعه نویی و مربیان تیم به همراه شاهرخ و ایوب و سیروس چه فوتبالی بازی کردند.جای شما خالی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ا 20:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.