همه چیز از بازار رئال: کاکا می ماند وایگواین و کوئنترائو در فکر جدایی

http://u.goal.com/293500/293596_heroa.jpg

بازار نقل وانتقالات تابستانی در جریان است واین روزها اخبار متعددی در مورد آینده بازیکنان تیم مادریدی به گوش می رسد.تا به اینجای کار خوسه کایه خون آخرین بازیکنی است که از رئال مادرید جدا شده و به ناپولی پیوسته و پیش از او هم مایکل اسین و ریکاردو کاروالیو رختکن این تیم راترک کردند. البته مادریدی ها درانتظار جدایی دیگری نیستند و نام بازیکنانی مثل آنخل دی ماریا و په په که تا پیش از این گمانه زنی هایی درمورد جدایی شان از رئال به گوش می رسید، در لیست فروش این تیم دیده نمی شود.

شرایط ایگواین و کوئنترائو

تنها بازیکنانی که ممکن است رختکن تیم کهکشانی را ترک کنند، گونسالو ایگواین و فابیو کوئنترائو هستند که البته آنها فاصله زیادی تا جدایی از سانتیاگو برنابئو دارند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، خود ایگواین تمایل زیادی دارد تا از رئال جدا شود وبراین باور است که دوران حضورش درباشگاه مادریدی به سرآمده و به دنبال چالشهای جدیدی است ولی سران رئال که تمایل چندانی به جدایی او ندارند، اعلام کرده اند که هنوز پیشنهادی برای فروش او دریافت نکرده اند.ایگواین اخیرا مذاکراتی را باسران آرسنال انجام داده بود ولی توپچی ها برای جذب او چندان اطمینان ندارندو اخیرا پیشنهادی 50میلیون یورویی را برای خریداری لوئیس سوارس ارائه داده اند که این می تواند به منزله ماندن ال پیپیتا دررئال باشد.

درمورد کوئنترائو، اوضاع به نحو دیگری است. رئالی ها راضی به فروش او هستند و می دانند که غیرممکن است که بتوانند او را با قیمتی درحدود 30 میلیون یورو(مبلغی که برای خریدش پرداخت کرده بودند) به فروش برسانند.خود کوئنترائو هم تمایل زیادی به جدایی دارد وحالا درانتظار مشتریانی است که او را از مادرید ببرند.پیش از این موناکو به دنبال جذب او بود ولی با خریداری آبیدال ممکن است درهای این باشگاه به روی او بسته شده باشد

کاکا می ماند

آنچلوتی در گفتگو با سران باشگاه رئال مادرید با آنها راجع به شرایط کنونی کاکا به صحبت پرداخته. او دراین صحبتها از بدشانسی کاکا در مصدومیت های پی درپی و بی اعتمادی مورینیو به این ستاره برزیلی گفته واعلام کرده که روی ستاره برزیلی حساب ویژه ای باز کرده است.

او مطمئن است که کاکا درتیمش موفق خواهد شد و درصورتی که انگیزه های کافی به این بازیکن برزیلی داده شود، او می تواند در سطح بالایی فوتبالش را دنبال کند. کارلتو براین باور است که کاکا می تواند تیم را منسجم کرده و به موفقیت رئال کمک زیادی کند. او فوتبال کاکا را تمام شده نمی داند و در انتظار آن است که این ستاره برزیلی در بازی های تیمش سرنوشت سازوکلیدی باشد

کارلتو قبل از آغاز اردوی پیش فصل رئال با کاکا تماس گرفته تا این موضوع را به او اعلام کند. مربی وشاگرد قدیمی که حالا در مادرید دوباره با هم همکاری خواهند نمود، باهم با تلفن صحبت کرده اند ودراین مکالمه تلفنی، آنچلوتی به کاکا گفته که ماندن او در رئال فقط به عملکرد او در جلسات تمرینی تیم بستگی دارد. کاکا که روزهای پایانی تعطیلات تابستانی اش را در سائوپائولو سپری می کرد و همیشه اعلام کرده که اولویت اصلی اش ماندن درباشگاه مادریدی است.از سوی دیگر سرمربی ایتالیایی هم به سران رئال اعلام کرده که روی کاکا حساب بازکرده است.

درجریان این مذاکره تلفنی، آنچلوتی به کاکا گفته بود که آخرین فرصت را برای اثبات توانایی هایش به او خواهد داد و به ستاره برزیلی گفته:« همه چیز به خودت بستگی دارد.» حالا این کاکاست که باید در جلسات تمرینی رئال و در جریان بازی های دوستانه این تیم نشان دهد که در اوج است و می تواند با جوانانی مثل اوزیل و ایسکو به رقابت بپردازد. این همان فرصتی است که کاکا از سال گذشته در انتظارش است. ستاره 31 ساله برزیلی دو هدف بزرگ را پیش رویش می بیند: اینکه بتواند بالاخره با پیراهن رئال خوش درخشیده وتواناییهایش را اثبات کند و در نهایت نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014 ببیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ا 16:7 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.