فوربس: رئال مادرید ارزشمندترین تیم دنیا

http://u.goal.com/296200/296245_heroa.jpg

رئال مادرید با ارزش ترین باشگاه ورزشی دنیاست که ارزش این باشگاه طبق گزارش منتشره در مجله فوربس 3.300 میلیون دلار برآورد شده و تیم های منچستریونایتد و بارسلونا در رده های بعدی قراردارند.

این درحالی است که مادریدی ها در رقابت های لالیگا و جام حذفی اسپانیا مغلوب حریفان شده و در هر دو تورنمنت به نایب قهرمانی بسنده کرده اند ولی با این وجود هنوز هم به لطف سرمایه گذاری های بزرگی که در دنیای ورزش انجام داده اند، ارزشمندترین تیم ورزشی دنیا هستند. طبق اعلام این گزارش، رقم سرمایه گذاری رئالی ها در فصل 2-2011 ، 650 میلیون دلار بوده.

فوربس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که رئالی ها62% ازسرمایه گذاری خود در سه سال اخیررا با تکیه به توافقاتی مثل توافق امسالشان با شرکت هوایی امیریتس انجام داده اند و حالا هم این تیم با قراردادی 5 ساله با دریافت سالانه 40 میلیون یورو با پیراهن هایی با نام این کمپانی هوایی آسیایی به میدان خواهد رفت. رئال که تا به اینجای رقابت ها 32 قهرمانی در لالیگا کسب کرده، بعد از خود نام منچستریونایتد را می بیند که با ارزشی معادل 3.165 میلیون دلار در رده دوم است.

این مجله در گزارش خود به فروش سهام یونایتد در نیویورک در آگوست گذشته اشاره کرده و یادآوری کرده که ارزش سهام این باشگاه 23% افزایش یافته وقهرمانی بیستم آنها در لیگ برتر و توافق 7 ساله با کمپانی شورلوت به ارزش 559 میلیون دلارهم دراین میان بی تاثیر نبوده است.

بارسلونا در رتبه سوم رنکینگ فوربس قرار دارد و ارزش این باشگاه حدود 2.600 میلیون یورو برآورد شده و سرمایه گذاری سالانه این باشگاه حدود 613 میلیون یورو است که مثلا مبلغ 74 میلیون یوروی آن برای خریداری نیمار هزینه شده.

تیم بیسبال یانکی نیویورک با ارزشی معادل 2.300 میلیون دلار و سرمایه گذاری سالانه 330 میلیون یورو در رده چهارم است و کاوبویز دالاس با ارزش 2.100 میلیون یورویی در رده پنجم است و ارزشمندترین باشگاه فوتبال آمریکایی در دنیاست. آرسنال هم با ارزشی معادل 1.326 میلیون دلار در رده دهم این رنکینگ جای گرفته.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ا 16:6 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.