توتوسپورت: پیشنهاد 30 میلیون یورویی ناپولی برای ایگواین

http://u.goal.com/287600/287646_heroa.jpg

آئورلیو د لائورنتینس رئیس باشگاه ناپولی پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای خریداری گونسالو ایگواین آماده کرده است و در نظر دارد تا برای خرید این بازیکن آرژانتینی از رئال مادرید دست به کار شود.

به علاوه شنیده می شود که او قصد دارد تا دستمزدی سالانه 4 میلیون یورو به این ستاره آرژآنتینی بپردازد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه توتوسپورت و بازتاب آن در روزنامه آ.اس گویا سران ناپولی درنظر دارند تا ایگواین را به عنوان جانشین ادینسون کاوانی که امروز در باشگاه پاری سن ژرمن معارفه می شود به تیمشان بیاورند.

درهفته های پایانی فصل گذشته رقابت های لالیگا بود که ایگواین تمایلش را برای جدایی از رئال مادرید ابراز کرد و درماه های اخیر تیم های یوونتوس و آرسنال برای جذب او  دست به کار شدند ولی سران هیچ یک از این دو باشگاه موفق نشدند تا نظر مثبت سران رئال را جلب کنند. کهکشانی ها حاضر نیستند که ایگواین را با قیمتی کمتر از 35 میلیون یورو به فروش برساند و سران این دو باشگاه هم حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند. سران یوونتوس اخیرا تبس را به خدمت گرفتند و آرسنالی ها هنوز درانتظار جذب یک مهاجم جدید هستند.

ال پیپیتا از روز گذشته تمریناتش را با رئال مادرید از سر گرفته و در شهرک والدبباس زیر نظر آنچلوتی تمرین می کند و این سرمربی ایتالیایی به دنبال متقاعد کردن اوست تا در رئال بماند ولی آینده ایگواین هنوز با اما و اگرهای زیادی روبروست. دراین میان سران ناپولی به سراغ این ستاره آرژانتینی آمده اند و ممکن است به زودی او را در تیم جدید بنیتس ببینیم.

این درحالی است که کایه خون، یکی دیگر از بازیکنان رئال نیز اخیرا به ناپولی پیوسته ودرصورت انتقال ایگواین به این باشگاه ایتالیایی، او در رختکن این تیم تنها نخواهد بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ا 16:3 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.