بکام: مویس می تواند در همین فصل منچستریونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

http://u.goal.com/292100/292185_heroa.jpg

 دیوید بکام، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که دیوید مویس می تواند در اولین فصل حضورش در الدترافورد با شیاطین سرخ قهرمان لیگ برتر شود.

مویس که به تازگی جانشین سرالکس فرگوسن شد، دوران حضورش در منچستریونایتد را با شکست 1-0 مقابل ستارگان تایلند آغاز کرد.

اما بکام که در 10 فصل حضور در منچستریونایتد، 9 جام مختلف را فتح کرد، انتظار دارد که سرمربی سابق اورتون روند موفقیت های منچستریونایتد را ادامه بدهد.

او در گفتگو با اسکای اسپورتس نیوز گفت:" این فصل می تواند بسیار جالب باشد زیرا تیم های زیادی در لیگ برتر تغییراتی داشته اند. مورینیو برگشته و این خیلی هیجان انگیز است. لیگ بسیار جالب خواهد بود و من فکر می کنم که بار دیگر منچستریونایتد قهرمان خواهد شد. من طرفدار منچستریونایتد هستم!"

بکام همچنین معتقد است که توصیه هایی که مویس از سرالکس فرگوسن دریافت خواهد کرد، می تواند کمک زیادی به او بکند:" من مطمئنم که او توانایی های زیادی در مربیگری دارد. او یکی از مربیانی است که همیشه تلفن را برمی دارد و با سرالکس صحبت می کند.

هر کس که جانشین سرالکس می شد، کار دشواری داشت؛ به خاطر همه کارهایی که او برای منچستریونایتد و فوتبال انجام داد.

اما هنوز بازیکنان قبلی در الدترافورد هستند و مطمئنم که در چند هفته آینده بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد. مربی منچستریونایتد بودن کار فوق العاده ای است."

او همچنین در مورد حضور رایان گیگز و فیل نویل در کادر فنی منچستریونایتد گفت:" اینکه باشگاه میراث بزرگی داشته باشد، فوق العاده است و منچستریونایتد از چنین شرایط برخوردار است. گیگز سال ها برای این تیم بازی کرده و می تواند کمک زیادی به بازیکنان بکند. فیل نویل هم برگشته؛ یک مربی و انسان بااستعداد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392 ا 22:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.