نوری شاهین: رئال و بارسا فصل آینده قدرتمندانه برمی گردند

 

http://u.goal.com/269700/269715_heroa.jpg

نوری شاهین، ستاره دورتموند، معتقد است که بارسلونا و رئال مادرید می توانند فصل آینده ناکامی شان در رقابت های فصل قبل چمپیونزلیگ را جبران کنند.

بارسا در نیمه نهایی رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان، در مجموع دو دیدار 7-0 مغلوب بایرن مونیخ شد؛ در حالی که رئالی ها نیز 4-3 بازی را به دورتموند واگذار کردند.

اما شاهین معتقد است که دو غول اسپانیایی می توانند فصل آینده برای جبران این ناکامی ها تلاش خواهند کرد و انگیزه زیادی برای قهرمانی خواهند داشت.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" اسپانیایی ها از حذف شان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار ناراحت هستند. این باعث یک واکنش می شود و من معتقدم که رئال و بارسا بازگشتی قدرتمندانه ای در این فصل خواهند داشت."

علی رغم نمایش های درخشان فصل گذشته بایرن و دورتموند، شاهین معتقد است که اسپانیا همچنان قدرت اول فوتبال اروپاست؛ هرچند اعتقاد دارد که بوندس لیگا به سرعت در حال نزدیک شدن به آن است.

" از نظر من، اسپانیایی ها همچنان شماره 1 هستند. آنها چندین سال است که قدرت اول اروپا هستند. با این وجود، بوندس لیگا در مسیر صحیح قرار دارد. ما می توانیم در چند سال آینده نقش مهمی در فوتبال اروپا بازی کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392 ا 20:24 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.