وچی، کاشف بوفون، مربی دروازه بانان رئال مادرید

 

http://u.goal.com/291400/291484_heroa.jpg

کارلو آنچلوتی از ویلیام وچی 65 ساله خواسته تا بااو راهی مادرید شده و مربی دروازه بانان رئال مادرید باشد. این دو مربی بزرگ در رجینا با هم آشنا شدند واین آشنایی به سال 1995 و اولین تجربه حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری برمی گردد. بعد از آن بود که کارلتو وچی را با خود به پارما برد و همانجا بود که وچی، بوفون و دیدا را کشف کرد و به عنوان دروازه بانانی که حالا از آنها به عنوان دروازه بانان بزرگ دنیای فوتبال یاد می شود، به دنیا ارائه کرد. بعد از آن هم وچی با کارلتو به یووه و سپس به میلان رفت. در آنجا او از سال 2001 تا 2010 مربی دروازه بانان میلان بود و در تمامی رده های سنی عملکرد دروازه بانان روسونری را زیر نظر داشت.

او در آخرین سال حضورش در رختکن میلان، ناظر تیم جوانان هم بود و عملکرد تیمی که پارسال تحت هدایت اینتزاگی به تمرین می پرداخت را درآن دوره زیرنظر داشت.

وچی در دورانی که فوتبال بازی می کرد، در طول سالهای 1967 تا 1974 دروازه بان افسانه ای میلان بود و به او لقب «ال چینو» را داده بودند. او در سال 1973 قهرمان بازی جام در جام اروپا بود که در آن سال تیمش توانست با غلبه برلیدز به عنوان قهرمانی برسد وهمانجا بود که لقب «قهرمان تسالونیکا» به او اختصاص یافت.

او از همراهی آنچلوتی در چلسی و پاری سن ژرمن سرباز زد.چرا که در آن سالها والدینش بالای90 سال سن داشتند و او دلش می خواست تا در کنار والدینش باشد و نمی خواست آنها را تنها بگذارد ولی وقتی که رئال مادرید با تو تماس می گیرد....اوضاع به نحودیگری می شود

حتی گالیانی هم  این روزها با آنچلوتی شوخی می کند و در تماسی تلفنی به او گفت:« کارلو تو حتی پروفسور وچی را هم از ما گرفتی.»

Con los porteros estará Vecchi, el descubridor de Buffon


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392 ا 16:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.