شروع ناامید کننده مویس؛ شکست شیاطین مقابل ستارگان تایلند

http://u.goal.com/295400/295462_heroa.jpg

دیوید مویس، سرمربی جدید منچستریونایتد، شروع امیدوار کننده ای با این تیم نداشت و در اولین حضورش روی نیمکت یونایتدها، مقابل ستارگان لیگ تایلند 1-0 شکست خوردند.

در این دیدار که در ورزشگاه راجامانگالای بانکوک برگزار شد، منچستریونایتد با ترکیب آموس، فابیو، اونز، فردیناند، باتنر، کریم، عدنان جانوزای، اندرسون، گیگز، کلورلی و ولبک به میدان رفت اما بازیکنان تایلند نمایش خوبی ارائه دادند و علاوه بر بازی کردن دروازه شیاطین سر، دو موقعیت بسیار خوب را نیز از دست دادند.

بهترین بازیکن منچستریونایتد در نیمه اول، در غیاب ستاره هایی مانند فن پرسی و رونی، عدنان جانوزای، ستاره جوان بلژیکی بود که یک موقعیت بسیار خوب را هم روی ارسال فابیو از دست داد.

 هواداران تایلندی استقبال ویژه ای از این دیدار کردند  و بلیت های این دیدار به قیمتی 130 دلار به فروش رفت.

ممکن است این شکست کار را برای دیوید مویس که باید  جای خالی فرگوسن را پر کند، دشوار کرده و فشارها را روی او افزایش دهد؛ مگر اینکه تیمش در دیدارهای بعدی نتایج بهتری کسب کند.

البته هنوز زمان زیادی تا پایان تور پیش فصل منچستریونایتد باقی مانده و آنها باید دیدارهای دیگری را در استرالیا، ژاپن، هنگ کنگ و سوئد انجام بدهند.حتی او می تواند خوش بین باشد که با این شکست، به خوبی در مسیر سر الکس فرگوسن حرکت می کند زیرا او نیز در سال 1986، دوران حضورش در الدترافورد را با شکست ناامید کننده 2-0 مقابل تیم کوچک آکسفورد یونایتد آغاز کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 تير 1392 ا 20:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.