نکونام را می برند خانه امیر افطاری

http://u.goal.com/289100/289195_heroa.jpg

علیرضا منصوریان سرمربی تیم‌ملی امید وستاره سابق استقلال در ساعات طولانی حضور در باشگاه استقلال ، برای بازگشت جواد نکونام به جمع استقلالی ها با علی فتح الله زاده ، امیر قلعه نویی و البته مهدی رحمتی صحبت کرد تا نواتع و اختلافات برای بازگشت جواد به استقلال به حداقل برسد.

او در خصوص نشست خود با مدیرعامل استقلال گفته است: بعد از جواد زرینچه، استقلال کاپیتانی در تیم ملی نداشته و از همین رو معتقدم که جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم‌ملی و یک استقلالی واقعی باید حفظ شود.

وی ادامه داد: به نظرم این وسط بحث‌هایی پیش آمده که مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده و همینطور امیر قلعه‌نویی را می‌طلبد. خود من با جواد طی این چند وقت حرف زده‌ام و او خودش را یک استقلالی می‌داند و صدالبته که ما هم او را یک استقلالی واقعی می‌دانیم. به نظرم این جلسه‌ای که برگزار شد خیلی مفید بود چون الان شرایط استقلال طوری است که باید همه استقلالی‌ها به این تیم برای قهرمانی آسیا کمک کنند و از همین رو فکر می‌کنم که ظرف امروز یا فردا به همراه آقای فتح‌الله‌زاده، یک افطاری میهمان خانه امیر قلعه‌نویی باشیم تا همه‌چیز با خوشی به پایان برسد .

منصوریان با قلعه نویی تماس گرفته و درباره نکو با او حرف زده که امیرتاکید کرده نکو را امسال می خواهد . بنابراین قرار افتاده به قرار خانه قلعه نویی ، اگر یادتان باشد فرهاد مجیدی هم همین طور به استقلال بازگشت .
 
منصوریان به سایت استقلال گفته است : من در آمدنم به استقلال، به امیر قلعه نویی به عنوان یکی از 3 نفری که در آبی پوش شدنم نقش داشتند مدیون هستم و از همین رو فکر میکنم دوستی فی مابین ما به حل این مشکل، کمک خوبی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 تير 1392 ا 20:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.