طلسم شدگان/رئال2-3مالاگا در شب نیمکت نشینی کاسیاس

مالاگا 3- رئال مادرید2  / اختلاف به 16 رسید/ به امضای پلگرینی

مصائب رئال در لالیگا ادامه یافت. آنها این بار در ورزشگاه لا روزالدا سه بر دو به مالاگا باختند تا حتی جایگاه سوم خود در جدول را هم در خطر ببینند. رویای قهرمانی آنها هم عملا نابود شده چون فاصله 16 امتیازی با بارسلونا جبران‌شدنی

به نظر نمی‌رسد.

ژوزه مورینیو با ذخیره کردن ایکر کاسیاس همه را شگفت‌زده کرد و آنتونیو آدان به شکلی عجیب در دروازه مادرید قرار گرفت. رئال در نیمه اول بهتر کار کرد و همکاری کریس رونالدو و آنخل دی‌ماریا در چند صحنه موقعیت‌های خوبی را ایجاد کرد.

 

اما مالاگا در نیمه دوم نمایشی دیگر داشت. در ابتدا روی حرکت عالی خواکین سانچس، بازیکن کهنه‌کار مالاگا در سمت چپ، توپ به ایسکو روی خط محوطه جریمه رسید و این بازیکن 20 ساله با کنترل توپ آن را به گوشه پایین دروازه آدان زد. گلی که کاسیاس آن را دریافت نمی‌کرد.

مالاگا دست به حملات گسترده زد و آدان خوش‌اقبال بود که دروازه‌اش در آن چند دقیقه باز نشد. اما مادرید هم دست به حمله زد و در دقیقه 69 به گل تساوی رسید. کریم بنزما در محوطه جریمه در حالتی نامتعادل بود و ضربه‌ای زد که توپ پس از برخورد به سرخیو سانچس کاملا تغییر مسیر داد و وارد دروازه کابایرو شد.

مالاگا در دقیقه 73 به گل دوم رسید. سانتر گامس را خواکین تلاش کرد با پشت پا بزند اما توپ در نهایت در مسیر روکه سانتا کروس تازه‌وارد افتاد و او هم دروازه خالی را گشود.

مالاگا در دقیقه 76 گل سوم را هم زد. خواکین که با نمایش بی‌نقصش خط دفاعی رئال را بارها آزار داده بود این بار با پاسی تماشایی توپ را به سانتاکروس سپرد و او هم آن را در سمت تیر نزدیک‌تر وارد دروازه کرد.

رئال تلاش کرد گل بزند و اوزیل روی پاس اشتباه مدافع حریف توپ را گرفت و آن را به بنزما سپرد و او هم در دقیقه 82 گل زد. اما در نهایت مالاگا این بازی را برد و با 31 امتیاز به فاصله دوامتیازی رئال 33 امتیازی رسید.

بازی دو صحنه جنجالی هم داشت. یکی در محوطه جریمه مالاگا که توپ به نظر می‌رسید به دست الیسئو برخورد کرده اما تشخیص اتفاق روی‌‌داده بسیار دشوار بود، و یکی هم لگدی که په‌په خارج از بازی به بازیکن حریف زد و داور به دادن کارت زرد به او بسنده کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 13:19 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.