اییارامندی: نمی توانستم پیشنهاد رئال را رد کنم

http://u.goal.com/220100/220122_heroa.jpg

 

آسیر اییارامندی، خرید جدید رئال مادرید، تایید کرد که نمی توانست پیشنهاد این باشگاه را رد کند و این انتقال را غیرقابل اجتناب توصیف کرد.

دو باشگاه رئال مادرید و سوسیه داد بر سر انتقال 30 میلیون یورویی اییارامندی به توافق رسیده اند و این بازیکن فردا بعد از حضور در تست های پزشکی باشگاه رئال، قرارداد شش ساله اش را امضا می کند.

او که یکی از محصولات آکادمی جوانان سوسیه داد است، تایید کرد که ترک این باشگاه بعد از 12 سال کار آسانی نبوده اما مقابل پیشنهاد رئال هم نمی توانست مقاومت کند.

اییارامندی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در تعطیلات از پیشنهاد رئال مطمئن شدم. تماس های گرفته شد و من تنها با مدیر برنامه هایم صحبت کردم.

با خانواده ام صحبت کردم، جوانب مختلف این انتقال را سنجیدیم و احساس کردم که نمی توانم در مقابل آن مقاومت کنم. من علاقه زیادی به سوسیه داد دارم و همیشه طرفدار این تیم خواهم بود. در گرفتن این تصمیم مشکل داشتم اما تصمیم خوبی بود.

من 12 سال در آنوئتا بودم و این جدایی آسان نیست. برای تصمیم گیری لحظات سختی را سپری کردم. می خواهم از مدیران باشگاه، مربیان تیم  های پایه و هم تیمی هایم تشکر کنم. برای همه آنها بهترین ها را آرزو می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 تير 1392 ا 22:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.