دیلی میل: رئال تا آخرین روز بازار تابستانی برای جذب بیل می جنگد

http://u.goal.com/281800/281808_heroa.jpg

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل و بازتاب آن در روزنمه آ.اس سران باشگاه رئال مادرید تا آخرین لحظه بازار نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن گرث بیل تلاش می کنند.

آنها این خبر را به نقل از یکی از منابع نزدیک به باشگاه مادریدی منتشر کرده و از قول او  نوشته اند:« ما تا آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی برای جذب گرث بیل تلاش می کنیم. این اولویت اصلی ما در بازه طولانی مدت است.»

اعضای کادر مدیریتی رئال مادرید که تخصص خاصی در به ثمر رساندن مذاکرات سخت و پیچیده دارند، اطمینان دارند که بازیکن تاتنهام درنهایت به تیمشان منتقل خواهد شد:« اگر ما توانسته ایم تا روزی بازیکنانی مثل زیدان، بکام یا رونالدو راخریداری کنیم، پس می توانیم بیل را هم جذب کنیم.»

این روزنامه بریتانیایی در ادامه عکسی که روز گذشته در روزنامه آ.س منتشر شده بود را بازتاب داشت. عکسی از دفتر باشگاه برنابئو که در آن پیراهن شماره 11 رئال با نام گرث بیل دیده می شد.

شنیده می شود که در روزهای آتی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی با دانیل لوی، همتایش در تاتنهام دیدار خواهد کرد و در روز 21 جولای و زمانی که کاروان رئال مادرید اولین بازی دوستانه اش در اردوی پیش فصل مقابل بورنموث را برگزار می کند، روند این مذاکرات ادامه خواهد یافت. البته دیلی استار در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران تاتنهام تصمیم گرفته اند که با کاروان بازیکنان این تیم عازم هنگ کنگ شوند و همین ماجرا ممکنن است تغییراتی را در برنامه دیدار سران دوباشگاه ایجاد کند.

درحال حاضر آخرین خبر از دفتر تاتنهام حکایت ازآن دارد که گرث بیل فروشی نیست ولی باید منتظر ماند و دید که آیا آنها قادرخواهند بود که تا پایان زمان بازار نقل و انتقالات تابستانی روی خواسته شان پافشاری کنند و یا اینکه درنهایت درمقابل پیشنهاد نجومی کهکشانی ها وسوسه خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 تير 1392 ا 14:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.