ییلماز جانشین احتمالی لوئیس سوارز در آنفیلد

http://u.goal.com/270800/270850_heroa.jpg

سران باشگاه لیورپول می دانند که این احتمال وجود دارد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی، لوئیس سوارس را از دست بدهند و از همین رو از هم اکنون به فکر یافتن جانشین مناسبی برای مهاجم اروگوئه ای شان هستند.

طبق گزارش منتشره در اسکای سپورتس و بازتاب این خبر در روزنامه مارکا، سران باشگاه لیورپول بعد از جستجوهای متعدد برای یافتن جانشین مناسبی برای سوارس، روی یک گزینه به توافق رسیده اند: بوراک ییلماز، گلزن برتر باشگاه گالاتاسرای که در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نمایش خیره کننده ای داشت و یکی از برترین گلزنان این تورنمنت بود.

این درحالی است که این روزها لوئیس سوارس زیر ذره بین تیم های بزرگی مثل رئال مادرید، آرسنال و چلسی قرار دارد. از سوی دیگر سران لیورپول امیدوارند تا بتوانند با وجود دلخوری های به وجود آمده، این مهاجم اروگوئه ای را درتیمشان حفظ کنند ولی بعید می دانند که با توجه به عزم راسخ سوارس او در آنفیلد بماند و به همین خاطر به دنبال یافتن جانشین ایده آلی برای او هستند و از سوی دیگر تلاش می کنند تا از فروش او بهترین بهره ممکن را ببرند.

گزینه مدنظر سران لیورپول بوراک ییلماز است. اونال آیسال، رئیس باشگاه گالاتاسرای هم اخیرا گفته که اگر پیشنهاد مناسبی برای ییلماز دریافت کنند، به بررسی آن خواهند پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 تير 1392 ا 13:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.