پرس: آنچلوتی به تیم پایه ای اعتقاد دارد

http://u.goal.com/293000/293099_heroa.jpg

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید این روزها در کلمبیا به سر می برد و او در گفت و گویی اختصاصی با مارکا به آنالیز شرایط کنونی تیمش پرداخته.

او که از به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی تیمش به شدت خوشحال است در صحبت هایی درتمجید از سرمربی ایتالیایی تیمش گفته:« آنچلوتی محصول تیم پایه ای است و خودش هم به مدل استفاده از تیم پایه ای باور دارد.»

پرس در ادامه صحبت هایش درمورد شرایط کاکا هم صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که کاکا در شرایط ایده آلی است تا بار دیگر توانایی هایش را به اثبات برساند:« مطمئنم که کاکا می تواند به روزهای اوجش بازگردد.»

او در نهایت درمورد انتقال قریب الوقوع اییارامندی از باشگاه رئال سوسیداد به رئال مادرید گفت:« ما در حال مذاکره برسرخرید اییارامندی هستیم. او بازیکنی است که مورد پسند ماست.»

پرس در بخشی از صحبت هایش گفت:« من از طرف تمام بازیکنان رئال مادرید، آنهایی که شما بازیهایشان را از طریق تلویزیون دنبال می کنید دارم: شما هم شایسته آینده روشنی هستید. بازیکنانی که به من گفته اند که به شما بگویم که رویای آنها هم مثل شما این است که خواسته هایشان به واقعیت تبدیل شود.»

پرس در بخشی از صحبت هایش یادآوری کرد که باشگاه مادریدی در پنج سال اخیر مدارس فوتبال رئال مادرید را در کلمبیا افتتاح کرده است.

او درجریان سفرش به بوگوتا، پایتخت کلمبیا با خوان مانوئل سانتوس، رئیس جمهور این کشور نیز دیدار و گفتگو کرده است.


foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 تير 1392 ا 13:18 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.