فرهاد ، طلاي 24 عيار

 

فرهاد مجيدي هنوز هم يك بازيكن ارزشمند براي استقلال محسوب مي‌شود. شماره 7 با گلي كه سه شنبه شب در اوكراين وارد دروازه ديناموكيف كرد نشان داد هنوز هم چارچوب دروازه را خوب مي‌شناسد و مسوولان باشگاه استقلال بي‌دليل او را اين فصل هم در استقلال نگه نداشته‌اند. ساعت 20:30 سه‌شنبه‌اي كه گذشت در ورزشگاه اختصاصي ديناموكيف در حضور 4 هزار تماشاگر كه ايراني‌ها هم بين اين تماشاگران بودند فرهاد مجيدي با گلي كه وارد دروازه ديناموكيف كرد غوغايي برپا نمود. گل فرهاد به همان سبك و سياق هميشگي به ثمر رسيد. يعني فرار از پشت مدافعان حريف و يك بغل پا و در نهايت لرزش تور!


آرش برهاني هم در دقيقه 13 براي استقلال گل زد و تك گل ديناموكيف توسط روبن رودريگوئز در دقيقه 18 به ثمر رسيد.
فرهاد در دقيقه 69 نيمه دوم گل زد. او دقيقه 52 به جاي محمد مهدي نظري وارد ميدان شده بود. نكته حايز اهميت در تركيب تيم فوتبال ديناموكيف اين بود كه آنها در اين بازي از 9 بازيكن اصلي و تركيب ثابت خود بهره بردند و حملات فراواني روي دروازه استقلال داشتند. تركيب استقلال مقابل ديناموكيف اينگونه چيده شد؛ سيد حسين حسيني، حنيف عمران زاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيك‌زاده، عليرضا واحدي نيكبخت، سياوش اكبرپور، پژمان نوري، گوران لاوره (از دقيقه 75 جاجا)، محمد قاضي، محمد مهدي نظري (از دقيقه 52 فرهاد مجيدي) و آرش برهاني (از دقيقه 80 پژمان منتظري)



درخشش تحسين‌ برانگيز حسيني
از فرهاد مجيدي و آن فرار مثالزدني و آن بغل پاي ديدني‌اش گفتيم اما حيف است از درخشش حسين حسيني يكي ديگر از سرمايه‌هاي جوان استقلال چيزي نگوييم. حسيني كه 90 دقيقه مقابل ديناموكيف از چارچوب دروازه استقلال محافظت كرد با شيرجه‌هاي شجاعانه خود بارها منجي دروازه استقلال بود. حقيقت اينكه تيم ديناموكيف به رغم شكست مقابل استقلال اما سوار بازي بود و بارها تا آستانه گشودن دروازه استقلال پيش رفت اما اين حسيني چالاك و قبراق بود كه مانع از شكست سنگين استقلال در اين ميدان اروپايي شد.



9 بازيكن اصلي در تركيب ديناموكيف
لطفا آدرس را اشتباهي نرويد. ديناموكيف با تيم دومش مقابل استقلال قرار نگرفت. آنها از 9 بازيكني كه در تركيب اصلي‌شان قرار مي‌گرفتند در تركيب اصلي استفاده كردند. در تركيب تيم ديناموكيف بازيكناني حضور داشتند كه قرار است در ليگ اوكراين در تركيب اصلي اين تيم قرار بگيرند. البته در استقلال هم شاهد حضور بازيكناني مثل حسيني، عابديني، لاوره، نيكيتا و حتي نيكبخت بوديم كه شايد در تركيب اصلي آينده استقلال جايي نداشته باشند.



نيكيتا خط خورد، لاوره در ليست انتظار
در اردوي اوكراين بازيكني از كشور ميزبان به نام نيكيتا در تمرين استقلال حاضر شد و در بازي تداركاتي هم شركت كرد اما نتوانست رضايت كادر فني استقلال را جلب كند. اين بازيكن اما نيامده به اردوي استقلال از ليست خط خورد! اما بازيكني به نام گوران لاوره كه 2 روز قبل اطلاعاتي از آن در اختيار خوانندگان قرار داده بوديم. ظاهرا با استقلالي‌ها از اوكراين به تهران برمي‌گردد. عملكرد اين هافبك صربستاني رضايتبخش بود.



عابديني 8 پوشيد
مي‌گوييم حيف شد بازي را از طريق سيما نشان ندادند از دلايلش شماره هشتي بود كه تن فردين عابديني ديده مي‌شد. معمولا وقتي بازيكن بزرگي از يك تيم جدا مي‌شود سعي مي‌كنند پيراهنش را به هر بازيكني ندهند اما جدايي جباري با آن همه حاشيه و حرف و حديث بهانه‌اي بود تا امير قلعه‌نويي پيراهن شماره 8 استقلال را به فردين عابديني جوان و جوياي شهرت و پيشرفت بدهد. آيا عابديني مي‌تواند يك شماره هشت واقعي براي استقلال باشد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392 ا 23:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.