مورینیو شخصا به ماتا و تورس زنگ زد: روی شما حساب باز کرده ام

http://u.goal.com/251000/251058_heroa.jpg

 باوجودی که نام ستاره هایی مثل فرناندو تورس و خوان ماتادر بازار نقل وانتقالات تابستانی به گوش نمی رسد، اما ژوزه مورینیو سرمربی باتجربه چلسی به آنها اطمینان خاطر داده که روی آنها حساب بازکرده و آنها جایگاه ویژه ای در ترکیب تیم او خواهند داشت

این طور به نظر می رسد که با عزم راسخ مورینیو برای حفظ این دو ستاره، خوان ماتا، بازیساز اسپانیایی بعد از توافقات ابتدایی با سران باشگاه لندنی، به زودی دست به قلم شده و قراردادش با چلسی را تا سال 2018 تمدید کند.

شنیده می شود که مورینیو بعد از اتمام رقابت های جام کنفدراسیونها در برزیل که با نایب قهرمانی ماتادورها برگزار شد، به هردوی این بازیکنان زنگ زده و به آنها گفته که نامشان در برنامه های کاری او قرار دارد.

پیش از این شک و شبهاتی در مورد تمایل مورینیو برای نگاه داشتن این دوبازیکن و البته داوید لوئیز در رختکن استمفورد بریج به گوش می رسید و شنیده می شد که آقای خاص قصد دارد که تغییراتی درتیمی که از رافا بنیتس به ارث برده اعمال کند اما حالا مورینیو به تورس و ماتا گفته که رویشان حساب باز کرده است. این درحالی است که این روزها سران بارسلونا عزم خود را برای به خدمت گرفتن لوئیز، مدافع برزیلی چلسی بیش از پیش جزم کرده اند.

تورس که دوسال و نیم پیش با قراردادی 50 میلیون پوندی از لیورپول به چلسی منتقل شد ، هرگز نتوانست در استمفورد بریج، مبدل به تورس موفق آنفیلد شود و روزهای حضورش در رختکن چلسی با فراز و نشیب های زیادی همراه بود و این روزها گمانه زنی هایی در مورد انتقال احتمالی او به لیگ ایتالیا و اسپانیا نیز به گوش می رسید.

از سوی دیگر شنیده می شود که دمبا با، زوج تورس در خط حمله چلسی ممکن است از این تیم جدا شود واز همین رو ال نینیو فرصت دوباره ای از سوی مورینیو به دست خواهد آورد تا زیرنظر او توانایی های گلزنی اش را محک بزند.

به علاوه این طور به نظر می رسد سران باشگاه چلسی تمایل خود را برای به خدمت گرفتن وین رونی ابراز کرده اند والبته اوضاع لوئیس سوارس، گلزن اروگوئه ای لیورپول را هم زیر ذره بین دارند.

درسوی دیگر، خوان ماتای اسپانیایی یکی از ستاره های باشگاه چلسی است و درصورت امضای قرارداد جدیدش، رقم دستمزد او به هفته ای 100 هزار پوند افزایش خواهد یافت. او دو سال پیش با قراردادی 24 میلیون پوندی از والنسیا به چلسی منتقل شد و حالا در سن 25 سالگی مورد توجه تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید قرار دارد. البته کاملا مشخص است که مورینیو او را بازیکن آینده داری برای تیمش می بیند و قصد فروش او را ندارد

دراین میان، به هیچ یک از این دوبازیکن، هیچ تضمینی برای حضور درترکیب اصلی چلسی داده نشده است ولی سرمربی پرتغالی شخصا با تماس گرفتن با این دو، خواسته تا با دلگرمی دادن به آنها، فصل خوب و بی حاشیه ای را در چلسی آغاز کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392 ا 14:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.