آرسنال آماده ارائه پیشنهاد 35 میلیون پوندی برای سوارس

http://u.goal.com/261700/261759_heroa.jpg

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، آرسنال آماده است تا با پرداخت 35 میلیون پوند، لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای لیورپول را به خدمت بگیرد.

توپچی ها هفته گذشته با باشگاه مرسی سایدی در مورد خرید این بازیکن تماس گرفتند و اکنون قصد دارند پیشنهادی رسمی ارائه بدهند.

روز گذشته شایعاتی منتشر شد که آرسنال پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای سورس ارائه داده اما یک منبع نزدیک به باشگاه لندنی به سایت گل گفت که این باشگاه آماده است تا 35 میلیون پوندی برای این مهاجم اروگوئه ای بپردازد.

گفته می شود بعد از اینکه آرسنالی ها نتوانستند بر سر مبلغ انتقال گونسالو ایگواین با رئال مادرید به توافق برسند، اکنون ونگر به دنبال خرید سوارس است.

تور پیش فصل آرسنال در آسیا از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد و انتظار نمی رود که این باشگاه پیش از آن خرید تازه ای داشته باشد اما آنها همچنان به تلاش شان برای به خدمت گرفتن یک مهاجم گلزن ادامه خواهند داد.

آرسنالی ها حاضر بودند برای خرید ایگواین 23.1 میلیون پوند بدهند اما باشگاه رئال روی مبلغ 25.5 میلیون پوند تاکید داشت. البته این باشگاه همچنان به خرید ایگواین هم فکر می کند اما ونگر تصمیم گرفته که فقط روی یک گزینه تمرکز نکند.

سوارس به تازگی از اینکه آرسنالی ها برای خرید او ابراز علاقه کرده بودند، ابراز رضایت کرده بود. او که پیش از این گفته بود در صورت ترک لیورپول به یک باشگاه غیرانگلیسی می رود، اکنون از تمایلش برای بازی در لیگ برتر صحبت کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1392 ا 17:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.