گزارش روز/ از سوپرماریو تا دروگبا؛همه گزینه های جانشینی پاتو وروبینیو درمیلان

گزارش روز/ از سوپرماریو تا دروگبا؛همه گزینه های جانشینی پاتو وروبینیو درمیلان
 اگر روبینیو وپاتو،هر 2از میلان بروند، آلگری
تنها 4مهاجم دراختیار خواهد داشت که ال شاروی، پاتزینی، یانگ و بویان هستندکه با توجه به حضور میلان در3تورنمنت، تعداد کمی به نظر می رسد.
پاتو و روبینیو نامهای مهم میلان در بازار ژانویه هستند. حالا یا میلان آنها را با هم می‌فروشد یا اینکه یکی از آنها از این تیم جدا می‌شود و برای آلگری یک مهاجم دیگر از راه می‌رسد. شاید هم دو مهاجم برای مربی روسونری در راه باشند. پس از پیروزی برابر پسکارا مربی میلان گفته بود حتی اگر روبینیو دوباره به شرایط بازی در میلان برسد، باشگاه درفکر جانشینی برای اوست. حالا باید وداع احتمالی پاتو را هم درنظر گرفت.
اگر هردو از میلان بروند، آلگری تنها چهار مهاجم دراختیار خواهد داشت که ال شاروی، پاتزینی، یانگ و بویان هستند. این چهار نفر برای فصلی که میلان بازی‌های مهمی هم درلیگ قهرمانان پیش رو دارد، خیلی کم هستند.
پاتو به همراه روبینیو به معنای 25 میلیون یورو پول نقد هستند. این پولی کافی برای رسیدن به یک بازیکن سطح بالا و درجه یک فوتبال اروپاست.
با فروش این برزیلی‌ها، صرف نظر از مشکلات جسمانی پاتو، میلان بخش عمده ای از کیفیت تکنیکی بازی خود را از دست می‌دهد. بنابراین باید دنبال جانشینی مناسب گردد.
بالوتلی گزینه اول روسونری
نخستین نام مطرح شده در میلان بالوتلی است. برلوسکنی اما نام او را از فهرست خریدهای میلان خط زده ولی آن زمان هنوز احتمال جدایی پاتو و روبینیو با هم مطرح نبود. برای ورود سوپرماریو به میلان مشکلاتی وجود دارند. او 37 میلیون یورو قیمت دارد و دستمزد بالایی دریافت می‌کند و به دلیل بازی برای منچسترسیتی درلیگ قهرمانان، دیگر نمی تواند درادامه فصل در چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار گیرد. حتی اگر گالیانی بخواهد او را دراختیار گیرد، بهتراست برای ماه ژوئن و نه در ژانویه، روی او سرمایه گذاری کند.
دروگبا، دیگر گزینه مدنظر میلانی ها
دراین شرایط چه بازیکنی برای بازار ژانویه مناسب تراست؟ میلان با یووه برای گرفتن دیدیه دروگبا دوئلی دیرینه دارد. مهاجم ساحل عاجی درحال حاضر در شنهوا شانگهای حضور دارد، ولی قصد دارد دوباره به فوتبال سطح بالای اروپا برگردد. یوونتوس از مدتها پیش درپی اوست و ورود میلان به این معامله شرایط را پیچیده می‌کند.
دروگبا درلیگ قهرمانان می‌تواند بازی کند و با اینکه جزو فلسفه جوان گرایی تیم نیست، اما بدون پاتو و روبینیو حضور یک بازیکن باتجربه برای این تیم ضروری به نظر می‌رسد. او گلهای زیادی می‌زند و از تجربه خوبی هم برخوردار است. ازجمله معایب پیوستن این بازیکن به میلان، شرایط قراردادی اوست. دروگبا در ماه مارس 35 ساله می‌شود و می‌خواهد تا سال 2015 با روسونری قرارداد امضا کند. جام ملتهای آفریقا روز 19 ژانویه شروع می‌شود و او به مدت یک ماه دراختیار میلان نخواهد بود.
گزینه های دیگر الگری و گالیانی
گزینه‌های دیگری که برای میلان وجود دارند، کوالیارلا مهاجم یووه و پاستوره مهاجم پی اس جی هستند. اما با توجه به مصدومیت بندتنر یووه به کوالیارلا نیاز دارد و پاستوره هم یکی از بازیکنانی است که گالیانی از مدتها پیش به او علاقه داشته و حتی چند روز پیش هم او را به طور قرضی از پاری سن ژرمن درخواست کرده بود که با پاسخ منفی این باشگاه روبه رو شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 دی 1391 ا 14:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.