گزارش روز: تابستان شلوغ کهکشانی ها؛ 7 بازی دوستانه برای رئال در اردوی پیش فصل

http://u.goal.com/291400/291477_heroa.jpg

کارلو آنچلوتی این روزها، آخرین روزهای تعطیلات تابستانی اش را سپری می کند. طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، قرار براین است که سرمربی جدید رئال مادرید روز جمعه، 12 جولای کارش را در باشگاه مادریدی آغاز کند.

مراسم معارفه کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو در روز 26 ژوئن برگزار شد و او قبل از آنکه چند روزی به مرخصی برود، از سران باشگاه خواست تا جزئیاتی درمورد عملکرد رئال در فصول اخیر را دراختیار او قرار دهند.آنچلوتی که فصل گذشته از نزدیک عملکرد تیم مورینیو را زیر ذره بین داشت، حالا درنظر دارد تاتغییراتی در متدهای تمرینی رئال مادرید ایجاد کند.
او در حالی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی خواهد نشست که زین الدین زیدان، پل کلمنت و جیووانی مائوری را در کنارش خواهد دید. مائوری مربی بدنساز اوست که از سال 1996 ودرسال شروع سرمربیگری کارلتو در پارما، درکنار او به فعالیت می پردازد. او برای اردوی پیش فصل رئال، توقعات زیادی از بازیکنان دارد و برنامه های سخت و پیچیده ای برای بازیکنان چیده است. رقابت های این فصل لالیگا در روز 17 آگوست آغاز می شود ومربیان رئال قصد دارند تابازیکنان تیم را تا این تاریخ به اوج آمادگی برسانند.
اردوی پیش فصل رئال در روز 15 جولای آغاز می شود ولی دراین تاریخ تمام مهره های باشگاه مادریدی در اختیار آنچلوتی نخواهند بود. کاسیاس، آربلوا، آلبیول و سرخیو راموس که در جام کنفدراسیون ها تیم ملی ایتالیا را همراهی کرده بودند،در روز 22 جولای و یک روز بعد از اولین بازی دوستانه رئال در پیش فصل مقابل تیم تازه صعود کرده بوئرنموث انگلیس، به اردوی مادریدی ها خواهند پیوست.
کاروان تیم مادریدی قبل از اعزام به اردوی آمریکا دو بازی دوستانه دیگر را نیز برگزار خواهد کرد. یکی بازی با لیون در فرانسه که روز 24 جولای برگزار می شود ودیگری مصاف با پاری سن ژرمن در شهر گوتبورگ سوئد که روز 27 جولای برگزار خواهد شد. بعد از آن رئالی ها برای چهارمین سال پیاپی برای برگزاری اردوی تابستانی به آمریکا می روند و درروز اول آگوست در شهر فونیکس مقابل لس آنجلس گلکسی به میدان خواهند رفت.
دو روز بعد یوونتوس یا اورتون، حریف بعدی این تیم در شهر لس آنجلس خواهد شد و در روز 6 یا 7 آگوست مادریدی ها در میامی مقابل حریفی که هنوز مشخص نشده بازی خواهند کرد. آخرین بازی دوستانه کهکشانی ها در آمریکا هم در روز 10 آگوست در شهر سن لوئیس و مقابل اینتر خواهد بود.بعد از برگزاری این بازی آنها به مادرید برمی گردند تا خودشان را برای برگزاری اولین بازی لالیگا آماده کنند.
کهکشانی ها در طول اردوی پیش فصل در مجموع 7 بازی دوستانه در اروپا و آمریکا برگزار می کنند.  
جام سانتیاگو برنابئو هم تورنمنتی است که قرار است در مادرید برگزار شود و دراین تورنمنت رئال مقابل السد، تیم رائول گونسالس به میدان خواهد رفت که این تورنمنت بعد از برگزاری بازی اول رئال در لالیگا در روز 22 آگوست برگزار خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

وروجك
ساعت0:08---19 تير 1392
خیلی قشنگ بود خیلی حال کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی اگه موافقی تبادل لینک کنیمwww.vooroojak2013.loxblog.com








پاسخ:از تبادل لینک باهات خوشحال میشم دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 تير 1392 ا 23:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.