فالکائو: مطمئنم می توانم با موناکو به جام های زیادی برسم

http://u.goal.com/284800/284836_heroa.jpg

رادامل فالکائو: ستاره جدید موناکو، تاکید کرد که دلیل آمدنش به موناکو، اطمینانی است که از رسیدن به جام های مختلف با این باشگاه دارد.

این ستاره کلمبیایی در دو فصلی که برای اتلتیکو مادرید به میدان رفت، نمایش های بسیار خیره کننده ای ارائه داد و همین مسئله توجه باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی را جلب کرد اما او در نهایت تصمیم گرفت راهی موناکو شود.

فالکائو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برای ما، هدف کاملا واضح است. ما می خواهیم در همه رقابت ها به موفقیت برسیم. رقیب ما تنها یک تیم نیست؛ همه تیم ها هستند.

پیوستن به باشگاهی مانند موناکو چیزی است که هر بازیکنی آرزویش را دارد. شخصا وقتی بدانم که در یک پروژه نقشی کلیدی دارم، اعتماد به نفس زیادی به دست می آورم.

این مرحله ای تازه از دوران حرفه ای من است. من می توانم در این لیگ به سطح جدیدی برسم و این به سود تیم ملی کلمبیا هم خواهد بود. دلیل اینکه به موناکو آمدم این است که ایمان دارم می توانیم به جام های بزرگی برسیم. ممکن است بسیاری معتقد باشند که این تصمیم اشتباهی بود اما مطمئنم که آنها فکر نمی کردند که من در اتلتیکو به آن جام ها برسم."

او همچنین در مورد سایر خریدهای جدید موناکو گفت:" خیلی خوشحالم که در کنار آبیدال و تولالان بازی می کنم. من این فرصت را قبلا داشتم که مقابل آنها قرار بگیرم. آنها بازیکنانی عالی و باتجربه هستند. آنها می توانند پتانسیل تیم را افزایش بدهند. موناکو یک تیم هجومی صرف نیست. ما به بازیکنانی نیاز داریم که توازن لازم را به تیم بدهند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 تير 1392 ا 23:0 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.