رونالدوی برزیلی: ترجیح می دادم که نیمار به رئال می رفت

http://u.goal.com/292600/292641_heroa.jpg

رونالدو نازاریو د لیما، اسطوره فوتبال برزیل این روزها در شهر لاس وگاس آمریکاست تا از یکی از مشتریان شرکت تبلیغاتی ورزشی اش حمایت کند.

این اسطوره برزیلی این روزها تمرکزش را روی فعالیت های شرکتش درزمینه ورزش های رزمی قرار داده ولی درعین حال از هرزمانی برای صحبت کردن راجع به فوتبال و به ویژه تورنمنت حساس پیش رو، یعنی جام جهانی 2014 بهره می برد. او همچنین راجع به برد تیم ملی برزیل مقابل اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون ها و البته تصمیم نیمار برای پیوستن به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی به صحبت پرداخته.

رونالدو در صحبت هایی درمورد انتقال نیمار به بارسا گفت:« من ترجیح می دادم که نیمار به رئال مادرید برود ولی دراین باره، این من نیستم که تصمیم گیری می کنم. در شرایطی که تمام تیم های بزرگ به دنبال جذب او بودند، بعید بود که نیمار به رئال بیاید. ولی بارسلونا هم تیم خیلی بزرگی است و می دانیم که این تیم در اروپا عملکرد خوبی خواهد داشت ونیمار هم دراین تورنمنت ها خوش خواهد درخشید. برای ما برزیلی هانیمار همین الان هم یک چهره سرشناس و بزرگ است.»

او در بررسی کلی برگزاری این تورنمنت در برزیل ترجیح داد تا اعتراضات و بحران های اجتماعی کشورش را نادیده گرفته و بیشتر روی برد 0-3 برزیل مقابل اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون ها در ورزشگاه ماراکانا تمرکز کرد و دراین باره گفت:«برزیل در جام کنفدراسیون ها خیلی خوب کار کرد. ولی این گویای آن نیست که اسپانیا افول داشت. برزیل در جریان بازی فینال کاملا بربازی حکمرانی داشت و این اتفاقی بود که رخ داد.»

رونالدو این روزها به عنوان یکی از اعضای کمیته سازماندهی جام جهانی 2014 در برزیل به فعالیت می پردازد و در مورد این تورنمنت بزرگ و حساس پیش رو گفت:«مردم از جام جهانی برزیل به عنوان  یک رویداد ویژه یاد خواهند کرد؛ دقیقا مثل جام کنفدراسیون ها.»

مهاجم سابق بارسلونا و رئال مادرید در ادامه به این نکته اشاره کرد که جدای از فوتبال، ورزش دیگری است که دل او را ربوده:«من خیلی از ورزش «هنر نظامی ترکیبی» MMA خوشم می آید. ولی زمان زیادی برای تمرین این ورزش ندارم چون این روزها به شدت درگیر کارهایم در کمیته سازماندهی جام جهانی هستم.این ورزش، ورزش جذابی است. به علاوه از بوکس هم واقعا خوشم می اید. البته اصلا دوست ندارم که در بوکس کسی با مشت به صورتم بزند (می خندد).فوتبال ورزش ایمن تری است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 تير 1392 ا 1:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.