فتح الله زاده : با سرژیک توافق کردیم

 

 

http://u.goal.com/289300/289349_heroa.jpg

مذاکرات خوب پیش می رود . استقلالی ها می خواهند به هرشکل ممکن رفتن مجتبی جباری را با یک خرید بزرگ پرکنند و در این میان چه کسی بهتر از آندرانیک تیموریان؟
هرچند آندو با مجتبی هم پست نیست ولی به هرحال جذب او می تواند مرهمی برزخم هواداران استقلال بابت رفت زیدانشان باشد. از دفتر باشگاه استقلال خبر می رسد مذاکرات شوالیه با سرژیک ، برادر آندرانیک به خوبی پیش رفته است و حتی آندو به خاطر گل روی استقلال و هوادارانش به پیشنهاد چشمگیر سپاهانی ها هم پاسخ منفی داده و حاضر است تا با 800 میلیون کمتر در استقلال بازی کند فقط در این میان یه مشکل کوچک به نام پیشنهاد یک باشگاه قطرب به آندو باقی می ماند.
 گویا رقم و شرایط تیم قطری به شکلی است که آندو وسوسه شده تا سفری به دوحه داشته و وضعیت را از نزدیک ارزیابی کند و امشب به سمت دوحه پرواز کند. البته سرژیک این امیدواری را حاجی داده که این سفر خیلی مطمئن و برای ثبت قرارداد نیست و به احتمال فراوان آندو با رد پیشنهاد قطری ها به ایران باز می گردد تا با استقلال قرارداد امضا کند.
حسن جذب آندو برای استقلال این است که هم زخم ناشی از رفتن مجتبی التیام می یابد و هم اگر نکونام هم رفتنی شد، استقلال حداقل بدون هافبک دفاعی نمی ماند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 تير 1392 ا 23:6 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.