کلوپ: لواندوفسکی تابستان سال آینده به بایرن می رود

http://u.goal.com/283300/283335_heroa.jpg

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، معتقد است که روبرو لواندوفسکی مطمئنا در تابستان سال آینده به بایرن مونیخ خواهد رفت.

قرارداد این ستاره لهستانی با دورتموند در تابستان 2014 به پایان می رسد اما مدیران دورتموند مانع از جدایی او در این تابستان شده اند. به این ترتیب او می تواند تابستان آینده با انتقالی آزاد به هر باشگاهی که می خواهد برود.

کلوپ تایید کرد که نمی توان مانع از پیوستن این مهاجم گلزن به بایرن شد اما امیدوار است که در یک سال آینده، رابطه لواندوفسکی و باشگاه دورتموند مطلوب باقی بماند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این را همه می دانند که روبرت بعد از فصل پیش رو، به بایرن خواهد رفت. اکنون فقط این سوال وجود دارد که این دوره چطور سپری خواهد شد.

این دغدغه اصلی ما و همچنین تعهد ما به هواداران مان است که تیم را برای فصل آینده در بهترین سطح نگه داریم.

در مورد روبرت ما آماده بودیم تا مذاکره کنیم اما اتفاقی رخ نداد و به همین خاطر ما اعلام کرد که دیگر حاضر به فروش او نیستیم.

اکنون می خواهیم ثابت کنیم که با بازیکن باکیفیتی مانند روبرت، می توانیم موفق باشیم. مطمئنم که من و روبرت مثل هم فکر می کنیم."

سرمربی زردها همچنین در مورد از دست دادن ماریو گوتزه گفت:" از دست دادن ماریو از شکست در فینال ومبلی ناراحت کننده تر بود. او تا اواسط آوریل یکی از بازیکنان کلیدی ما بود اما ناگهان ما مقابل هم قرار گرفتیم.  

پذیرفتن جدایی او واقعا دشوار بود. این طبیعی است که یک باشگاه بخواهد بازیکن باشگاه دیگر را به بخرد. ما هم همین کار را می کنیم اما زمان بندی اعلام این انتقال کمی عجیب بود. قبل از بازی ما مقابل رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ."

کلوپ همچنین در مورد رقابت با بایرن در رقابت های فصل قبل گفت:" تردیدی نیست که قهرمانی در بوندس لیگا در فصل آینده بسیار دشوار است. بایرن فصل گذشته بهتر تیم دنیا بود.

اما آنها هنوز نتوانسته اند ما را در بوندس لیگا، در دو دیدار پیاپی شکست بدهند. و البته اینکه ما نتوانستیم فصل گذشته به جامی دست پیدا کنیم می تواند باعث افزایش انگیزه ما بشود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392 ا 23:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.