بازگشت اشکان به تمرینات فولام

http://u.goal.com/221100/221182_heroa.jpg

تقریبا دو ماه از مصدومیت اشکان دژاگه، ستاره‌ی ملی‌پوش تیم فولام انگلیس می‌گذرد. دژاگه که به نوعی دچار نحسی سیزده شده بود و در تاریخ 13 فروردین در جریان دیدار تیمش مقابل کوئیزپارک رنجرز از ناحیه‌ی مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد و به اعتقاد پزشکان چیزی در حدود 3 ماه باید از میادین دور می‌ماند، حالا یک ماه زودتر به تمرینات بازگشته است و تمرینات خود را از امروز زیر نظر مارتین یول، سرمربی فولام از سرگرفته است.

اشکان دژاگه که یکی از بارقه‌های امید برای ظهور یک ستاره‌ی جدید در فوتبال ملی در مسیر صعود به جام جهانی بود، با وجود آن‌که با درخشش در چند دیدار همه‌ی نگاه‌ها را معطوف خود ساخته بود، با مصدومیت خود پیش از سه دیدار نهائی در مسیر صعود به جام جهانی نگرانی را به اوج رساند، اما با درخشش قوچان‌نژاد نام دژاگه تا آن‌جا فراموش شد که در جشن توزیع جوایز خبری از دژاگه نبود !

دژاگه حالا پس گذشت دو ماه در جلسه‌ی افتتاحیه‌ی تمرینی فولام حاضر شد و در زمین "موت‌اسپور پارک" مشابه سایر بازیکنان فولام زیر نظر یول به تمرین پرداخت.

بدون تردید همان‌طور که کی‌روش از مصدومیت این ستاره عصبانی شد، از بازگشت او نیز خوشحال خواهد شد چراکه حضور او در کنار قوچان‌نژاد و سایر ستارگان می‌تواند کی‌روش پرتغالی را بیش از پیش به اهداف خود نزدیک سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 تير 1392 ا 23:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.