دکتر فتح الله زاده : جباری شانی قهرمانی آسیا با استقلال را از دست داد

انتظار داشتیم مدیر عامل استقلال عصبانی و ناارام باشد اما آرامش او در این لحظات جالب توجه است.بدون مقدمه می رویم سر اصل مطلب.

-انتقال جباری به سپاهان برای شما تلخ بود؟

*برای هواداران خیلی تلخ بود.برای من حس متفاوتی دارد.از یک طرف ناراحت می شوم که جباری شانی قهرمانی اسیا با استقلال را از دست داد.از یک طرف بازیکن خوبی است و با او خاطرات خوبی داریم اما خب...چه بگویم؟خوشحال نیستم اما ناراحت هم نیستم.به هرحال جباری در استقلال زحمات زیادی هم کشید.امیدوارم موفق باشد.

- پشیمان نیستید؟

*کاری نکردم که پشیمان باشم.جباری حرفی زد که کلاس استقلال را زیر سوال برد.من گفتم ادبیاتش را اصلاح کند و برگردد.نخواست و به جای دیگری رفت.

- کسی فکر نمی کرد این اتفاق بیفتد.همه فکر می کردند مثل همیشه یکی پادرمیانی می کند و جباری برمی گردد.

*امسال تصمیم گرفتیم ناز کسی را نکشیم.امسال تصمیم گرفتیم که با قدرت جلو برویم و با کسانی کار کنیم که دلشان با تیم است.هرکس خواست می بندد و هر کی نخواست نمی بندد.اصراری هم نداریم.بازیکنان خوب و با معرفتی داریم که با توان فنی بالای انها می توانیم موفق شویم.

-بازیکن خارجی چه می شود؟

* با توجه به قوانین جدید می توانیم 3 بازیکن خارجی آزاد را بعد از فرصت انتقال بین الملل جذب کنیم.قانون جدید به ما این اجازه را می دهد که بعد از پایان فرصت امروز باز هم بازیکن جذب کنیم.دنبال یک شکار خوب و مناسبیم تا یک بازیکن خوب و متعهد مثل ساموئل جذب کنیم.

-وضع خود ساموئل چه می شود؟

*تا پایان هفته صبر کنید.خبرها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 تير 1392 ا 22:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.