فتح الله زاده : اتومبیل شخصی ام را بابت بدهی به بازیکنم دادم

http://u.goal.com/188700/188732_heroa.jpg

بهرام شفیع ، این جمعه ،  برنامه قدیمی اش را برخلاف معمول  با رنگ و بوی سرخابی ها به دست تنوع سپرد تا با حضور مدیران دو تیم محبوب پایتخت ، " ورزش و مردم " مردم را برای دقایقی میهمان صفحات جادو کند .

با توجه به صحبت هایی که مدیران سرخابی در طول هفته ای که گذشت در باره یکدیگر در رسانه مطرح کرده بودند ، و بوی یک مناظره و دوئل رسانه ای توسط آنها در تلویزیون به مشام می رسید ، فتح الله زاده و رویانیان ، راهی جز این را برگزیده و از هیچ فرصتی برای تحسین و تائید  کلام یکدیگر دریغ نکردند و برنامه طبق روال همیشه با حضور بهرام شفیع جوی آرام و صمصمی را در مقابل دیدگان بینندگان به تصویر کشید .

در ابتدای برنامه مدیر آبی پوشان تهرانی در پاسخ به سوال شفیع درباره حربه معروف وی در انفجار بمب نقل و انتقالات دربرهه فعلی گفت : ما بمب های مان را در فصل پیش با آوردن بازیکنان و ستاره های بزرگ و نامدار منفجر کردیم و حالا وقت تعمیر و شارژ آن هاست

فتح الله زاده همچنین در پاسخ به این سوال که اگر از شما بخواهند از استقلال بروید ، ناراحت می شوید یا خیر ؟ ، ادامه داد : بله بلاشک ناراحت می شوم . ما تیم را سر و سامان می دهیم ، جام ها را خوب گردگیری می کنیم و برق  می اندازیم و وقتی همه چیز آماده شد ، می خواهند آن را به دستان دیگری بدهند تا مقتدرانه بالای سر ببرد . آیا این روش روش درستی برای برخورد با مدیران موفق است ؟

مدیرعامل آبی ها در ادامه همچنین با اشاره به مشکلات اخیر خود در راه بستن تیمی مقتدر برای استقلالی ها ، افزود : من با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می کنم ولی دوستان ظاهرا شوخی و مزاح مارا در اینجا می بینند و به موانع سنگین پیش روی ما توجهی ندارند ، بنده شخصا برای وصول مطالبات نفراتم حتی اتومبیل شخصی و چک شخصی ام را دادم و حتی اخیرا یکی از قضات محترم ، حکم توقیف اموالم را نیز صادر کرده و همین حالا هم که در خدمت شما هستم باید خود را برای رفتن به یک دادسرای دیگر آماده کنم.

مجری همیشه خندان برنامه هم در ادامه با طرح سوالی  ، نوار صحبت های فتح الله زاده را پی گرفت و پرسید که شما بهترین بازیکنان را می گیرید ولی پولشان را نمی دهید ؟

حاجی آبی ها نیز در مقام پاسخ در آمد و گفت : بنده اینجا رسما اعلام می کنم 90 درصد بازیکنان ما ، 90 درصد طلب خود را گرفته اند و ما با هر مشکلی که بود ، این بار را از دوشمان کمتر کرده ایم .

در ادامه رویانیان هم با اشاره به عملکرد خود و همتایش در استقلال گفت : ما در این دو تیم محبوب و البته دولتی ، با سخت ترین موانع و مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم و به خاطر خدمت به هواداران مان تمام سختی ها را به جان می خریم . هزینه های این دو تیم که مردم همیشه از آنها توقع بهترین نتایج را دارند طبعا خیلی باید بالا باشد ولی با همین بودجه اندک هم مجبوریم کارها به روال برسانیم .

رویانیان همچنین با اشاره به سختی های پیش روی این دو تیم با مزاح به فتح الله زاده گفت : البته جیب ما و جیب استقلال خیلی فرقی ندارد و ازهم برای موفقیت مان کمک خواهیم گرفت .

 *سیم کارت بلوسل و 1000 ملیاردی که خاک می خورد

مدیرعامل استقلال اما در ادامه با اشاره طرح اقتصادی که با ایجاد سیم کارت های مخابراتی "ّبلوسل" می توانست آبی پوشان را با درآمدی بالغ بر هزار ملیارد تومان به خود کفایی رسانده و این باشگاه را به باشگاهی مولد تبدیل کند ، از عدم همراهی برخی مسئولین ارشد مخابرات با این طرح جلوگیری از راه اندازی نهایی آن گلایه کرد و گفت : من و ریانیان دهها مدل از این طرح ها در دسدت داریم که اگر فرصت ظهور پیدا کنند ، می توانند استقلال و پرسپولیس را به دو باشگاه کامل و حرف های تبدیل کرده و به عنوان یک بنگاه عظیم اقتصادی در دنیا مطرح کنند .

 *شکایت مظلومی از استقلال و واکنش فتح الله زاده

در خلال برنامه بهرام شفیع با اشاره به خبر یکی از سایت ها مبنی بر شکایت پرویز مظلومی ، مربی سابق آبی پوشان از باشگاه استقلال  ، نظر فتح الله زاده را جویا شد که مدیرعامل گفت : پرویز خان در سخت ترین شرایط بود که تیم را به خاطر استقلالی بودن و تعصبش با ریسک تحویل گرفت و حالا هم بالای 300 ملیون تومان از ما طلب دارد که باز هم با این وجود ما شرمنده اش هستیم و من به شخصه بعید می دانم که او از باشگاه خودش شکایتی کند و به زودی تمام تلاشم را برای وصول طلب پرویز خان انجام می دهم و ان شاالله این مشکل هم در آینده نزدیک حل خواهد شد.

*هزینه های 40 ملیاردی صنتی ها ...

پس از فتح الله زاده این بار محمد رویانیان بود که در نقش پاسخگو ظاهر شد و درباره سخنان اخیرش دررابطه با هزینه های کلان تیم های صنعتی گفت : همه باشگاههای ایرانی هزینه می کنند و البته هیچ درآمدی هم ندارند ، منتها فرق تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس با تیم های صنعتی در این است که مدیران این تیم ها به علت اینکه کارخانه متولی شان صنعت مادر کشور را در اختیار دارد ، همیشه پول در بساط دارند و هرکجا لازم باشد سرکیسه شان را شل می کنند . کیسه ای که هرساله بودجه ای را بالغ بر 40 ملیارد تومان در خود جای داده .

رویانیان ادامه داد : مثلا در مقابل ، باشگاه هایی مثل راه آهن که بخش خصوصی متولی آنهاست چطور می توانند در این میدان رقابت کنند ؟ اصلا سرنوشت هدایتی که سرمایه اش را به فوتبال آورده بود به کجا رسید ؟ با شفیع زاده ها در استقلال اهواز چطور رقابت خود را در این میدان ادامه دادند ؟

مدیرعامل سرخپوشان در ادامه نیز افزود : ما دو باشگاه صد در صد دولتی هستیم که تمام بودجه مان را از جیب دولت می گیریم و البته در این راه نیز مجلس محترم کمترین همکاری را با ما ندارد و البته در دولت نیز برنامه خاصی برای ساماندهی به وضعیت این دو تیم مشاهده نمی شود . شما تصور کنید اگر دولت 150 ملیارد تومان را در حساب خود در بانک ملی سرمایه گذاری کرده و رقم آن را با سود 4 درصد به طور مساوی بین ما تقسیم کند ، این بودجه با برنامه های اقتصادی مان در باشگاه ، در کمترین مدت ممکن چندین برابر خواهد شد و البته اصل پول را نیز می توان به حساب دولت باز گرداند .

*من سردمدار خصوصی سازی هستم !

علی فتح الله زاده نیز در ادامه رشته کلام را در دست گرفت و گفت : بنده خودم به شخصه سردمدار خصوصی سازی در فوتبال ایران هستم و اولین بار این مقوله را برای فوتبلا ایران مطرح کردم . به نظرم ، برای موفقیت طرح خصوصی سازی در فوتبال ، ابتدا باید استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند تا الگوی مناسبی برای سایرین داشته باشیم .

*35 ملیون تومان ، هزینه برای هر مسابقه !

مدیرعامل پرسپولیس هم با اشاره به مشکلات مستقل نبودن این دو باشگاه گفت : ما به خاطر این که نه ورزشگاهی داریم و نه مجوزی برای پیگیری ساخت آن ، در ورزشگاه آزادی هر بازی برای ما با هزینه 35 ملیونی به مسئولین آن همراه است که در عین حال هیچ پولی را نیز بابت تبلیغات دور زمین از ارگان های مربوط دریافت نمی کنیم .

*تا من زنده ام به محمدی پول نخواهم داد !

آقایانی که زمانی در کشتی پرسپولیس خدمت می کردند ، حالا رفتارشان خیلی غیر حرفه ایست و رفتارهای غیر اخلاقی شان را ادامه می دهند ، بنده شخصا به آقای محمدی بابت رفتار غیر حرفه ای تا زنده ام پولی نخواهم داد.

 لازم به توضیح است که این برنامه که قرار بود به تریبونی چالشی برای مدیران سرخابی بدل شود ، جز گلایه های آنها از وضع کنونی افاق خاصی در بطن خود نداشت و با خنده و مزاح حضار راه پایان را پیش گرفت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 تير 1392 ا 19:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.