هالک: بوی گاز اشک آور را در داخل ماراکانا هم حس می کردیم

http://u.goal.com/288500/288556_heroa.jpg

هالک مهاجم قدرتمند وباتجربه تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که در جریان برگزاری بازی فینال جام کنفدراسیون ها که یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو برگزار شد، تعدادی از بازیکنان حاضر در زمین اثرات گازهای اشک آور را حس می کردند.

چرا که دقایق و ساعاتی قبل از آغاز بازی فینال معترضان برزیلی موفق شده بودند تا برای نشان دادن اعتراضاتشان، خود را به نزدیکی ورزشگاه ماراکانا برسانند  ونیروهای پلیس برای متفرق کردن این معترضان، از گازهای اشک آور استفاده کرده بودند.گازی که گویا بو و اثرات آن به داخل ورزشگاه هم منتقل شده بود.
بعد از اتمام بازی، هالک ستاره برزیلی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ دراین باره به خبرنگاران گفت:« وقتی که گل اولمان را جشن می گرفتیم، اثر گازهای اشک آور را حس کردم و حتی این را به دکتر ژوزه لوئیس رونکو، پزشک تیم ملی برزیل هم گفتم. چون خیلی از بازیکنان تیم ما بودند که چشمهایشان به شدت می سوخت.»
هالک یکی از اولین بازیکن برزیلی بود که از زمان آغاز رقابت ها جام کنفدراسیون ها و درکنار آن اعتراضات خیابانی و اجتماعی ، حمایتش از معترضان علیه دولت را به صورت علنی اعلام نمود.بعد از هالک تعداد دیگری از بازیکنان برزیل از جمله نیمار نیز از این معترضان حمایت کردند و حالا در روز دوشنبه، ستاره شماره 19 سلسائو بار دیگر به ابراز حمایت از جنبش های خیابانی برزیل پرداخته و برد و قهرمانی هم تیمی هایش را به کسانی که در خیابان ها به تظاهرات می پرداختند تقدیم کرده.
هالک در ادامه صحبت هایش گفته:« ما می دانستیم که وقتی که ما در حال بازی کردن هستیم، مردم در خارج از استادیوم در حال اجتماع و تظاهرات کردن هستند و می خواهیم این برد را به جامعه برزیل هدیه بدهیم. به علاوه ما هم می خواهیم که کشوری بهتر، با شرایط سلامت و تحصیلی بهتری داشته باشیم و برزیلی بدون خشونت را شاهد باشیم.»
از صبح روز یکشنبه و در شرایطی که بیش از 12 ساعت تا آغاز بازی فینال جام کنفدراسیون ها در ورزشگاه ماراکانا باقی بود، معترضان تدریجا حرکتهایشان به سمت ورزشگاه ماراکانا را آغاز کردند و تلاش داشتند تا خود را به نزدیکی ورزشگاه برسانند که بدین ترتیب با نیروهای پلیس روبرو شدند و البته آمار دقیقی درمورد تعداد زخمی ها و دستگیرشدگان این برخوردها قبل از بازی فینال منتشر نشده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 12 تير 1392 ا 15:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.