استقلالی ها برای تشویف نیکبخت متحد شدند؛ بازگشت رحمتی مهمتر از حضور نیکی

عليرضا نيكبخت واحدي كه روز دوشنبه با عقد قراردادي يك ساله، دوباره به جمع آبي پوشان تهران بازگشت، در تمرين عصر امروز (سه شنبه) تيم استقلال تهران حضور يافت و مورد استقبال بازيكنان و كادر فني قرار گرفت.
 به گزارش گل ، اما چهره مهم تمرین استقلال سید مهدی رحمتی بود . دروازه بان استقلال كه روز دوشنبه قرارداد خود را با آبي پوشان تمديد كرد، با لباس شخصي در محل تمرين عصر امروز (سه شنبه) اين تيم حضور يافت. وي به شدت از سوي بيش از هزار هوادار حاضر در كمپ استقلال تشويق شد و هواداران متعصي آبي ها اين دروازه بان را روي دوش خود گرفته و به زمين تمرين آوردند.

دودستگی:بدی های حضور نیکی!
اتفاق عجیب تمرین استقلال این بود که پس از ورود نيكبخت واحدي به زمين بين هواداران دو دستگي ايجاد شد كه عده اي به تشويق و تعدادي نيز به اين هافبك به دليل ترك استقلال در سال ۸۵ و حضور در پرسپوليس اعتراض كردند.
اما جایی که لیدرها باشند ، غمی نیست . پس از دقايقي اين مساله به طور کامل شد و تمامي هواداران نيكبخت واحدي را حمايت كردند و او نيز به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد.

مرام مجیدی

البته کاپیتان هم جای خودش را دارد . فرهاد مجيدي كاپيتان تيم استقلال نيز در زمان ورود به كمپ به شدت تشويق شد.مجیدی بعد از خوشامد گویی به علیرضا واحدی نیکبخت دست او را گرفت و به سمت هواداران برد.نیکبخت هم بعد از تعظیم مقابل هواداران استقلال به آنها گفت: خوشحالم که دوباره کنار بازیکنان بزرگی بازی می کنم. از بازگشت به استقلال خیلی خوشحال هستم و امیدوارم من را بپذیرید که در همین حین یکی از هواداران با فریاد به وی گفت دروغ نگو!در این لحظه فرهاد مجیدی برای هوادران دست تکان داد و از آنها خواست به نیکبخت توهین نکنند.
هواداران استقلال كه از نحوه يارگيري اين تيم احساس رضايت دارند بارها كادر فني و بازيكنان را تشويق كردند.
پسر پژمان نوري از حاضران در تمرين بود كه مورد استقبال امير قلعه نويي قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392 ا 23:2 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.