یک هافبک در صدر فهرست خریدهای آنچلوتی

یک هافبک در صدر فهرست خریدهای آنچلوتی

با انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید، ماشین نقل و انتقالات رئال مادرید اکنون با سرعت تمام در حرکت است و به خدمت گرفتن یک هافبک جدید در صدر اولویت های آنها قرار دارد.

آنچلوتی از مدیران باشگاه خواسته تا یک هافبک جدید به تیم اضافه کنند و باشگاه که از قبل گزینه های مختلفی را زیر نظر داشت و تنها منتظر مشخص شدن سرنوشت نیمکت تیم بود، اکنون تلاش هایش را آغاز کرده است.

در واقع سرمربی سابق میلان بعد از بررسی کامل فهرست بازیکنان رئال به این نتیجه رسید که در تیمش به یک کارلو آنچلوتی بازیکن" نیاز دارد. با جدایی اسین و مصدومیت ژابی آلونسو، کهکشانی ها در حال حاضر تنها سه هافبک در فهرست شان دارند- خدیرا، مودریچ و کاسیمیرو.

آنچلوتی معتقد است که این تعداد برای چنین پست حساسی کافی نیست و به همین خاطر به دنبال گزینه جدیدی است.

آنچه باقی می ماند این است که او به دنبال چه نوع بازیکنی است. بعد از خرید ایسکو و همچنین در اختیار داشتن مودریچ، او به اندازه کافی بازیکن خلاق و بازیساز در اختیار داشت. پس احتمالا او به دنبال یک هافبک دونده است؛ بازیکنی که در بین دو محوطه جریمه دائما جابجا شود و در جنگ های میانه میدان شرکت کند.

رئال برای این پست چند گزینه را زیر نظر دارد که احتمالا یکی از آنها تا چند روز آینده راهی برنابئو خواهد شد. گزینه اصلی ایلکای گوندوگان، ستاره دورتموند است اما بعید است زردها به راحتی با جدایی او موافقت کنند.

گزینه های بعدی آرتورو ویدال و وراتی هستند اما خرید آنها هم تقریبا غیرممکن است. بعد از این دو، کوندوگبیا و پائولینیو در لیست رئال هستند اما برای شناخت هافبک جدید رئال تنها باید منتظر ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392 ا 23:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.