سرخیو راموس: چنین روزی باید می رسید؛ ما ماشین نیستیم

سرخیو راموس: چنین روزی باید می رسید؛ ما ماشین نیستیم

سرخیو راموس مدافع باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا قهرمانی برزیل در جام کنفدراسیون ها را به بازیکنان این تیم تبریک گفت و درمورد باخت تیمش در بازی فینال این تورنمنت به صحبت پرداخت.

راموس در صحبت هایی دراین باره گفت:« چنین روزی باید از راه می رسید.روزی که ما در آن شکست بخوریم.ما هم ماشین نیستیم. »

راموس درادامه گفت:« بعضی روزها هم می شود که در پایان آن چیزی دستت را نمی گیرد.فقط باید به تیم برزیل که تیم بزرگی بود و می دانست که چطور باید مقابل اسپانیا بازی کند، تبریک گفت . ما تمام توانمان را برای فتح جام به کار گرفتیم و از این بابت وجدانمان راحت است.»

ستاره اسپانیایی درادامه به این نکته اشاره کرد که بعد از آنکه بازی تیمش درمرحله نیمه نهایی مقابل ایتالیا به وقت های اضافه کشیده شد، خستگی دربازی فینال درمیان بازیکنان اسپانیایی محسوس بود ولی این را به سان توجیهی برای باخت تیمش در فینال نمی بیند :« برزیلی ها هم بازی سختی را پشت سرگذاشتند و شاید بهتر از ما خودشان را بازیابی کرده بودند. این برای ما یک بهانه و توجیه نیست. برزیلی ها در بازی فینال بهتر از ما فوتبال بازی کردند.»

راموس در مورد ضربه پنالتی ای که در نیمه دوم بازی از دست داد گفت:« اعتماد به نفس زیادی برای زدن این ضربه پنالتی داشتم. برای زدن ضربه تا آخرین لحظه صبر کردم و تلاش کردم که شوتم را تنظیم کنم ولی ضربه ام بیرون رفت.یکشنبه روی دیگر ورزش فوتبال را شاهد بودیم. البته می شد این را گفت که جو حاکم بر ورزشگاه که به نفع برزیل بود، یک امتیاز و مزیت برای آنها بود ولی نمی توان گفت که این جو روی نتیجه بازی تاثیر داشت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392 ا 22:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.