انتظارها به پایان رسید/ برزیل-اسپانیا؛ یک جنگ دوست‌داشتنی
Brazil players celebration


تیم ملی برزیل در آستانه این فینال حساس برابر اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی جهان هیچ نگرانی از بابت مصدومیت بازیکنانش ندارد و احتمالا با همان ترکیبی که در مرحله نیمه نهایی برابر اروگوئه راهی میدان شدن برابر اسپانیا قرار خواهند گرفت

لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی سلسائو در سه بازی اخیرش تقریبا از ترکیبی مشابه استفاده کرده و به نظر نمی رسد تغییر خاصی برای این بازی در ترکیب اصلی برزیل انجام شود هر چند که هالک به دلیل مصدومیت جزئی که دارد احتمالا تحت درمان قرار می گیرد.

در عین حال اسپانیا نیز نگرانی در رابطه با شرایط مصدومیت یا محرومیت بازیکنانش برای این بازی نخواهد داشت و می تواند با تیمی کامل و قدرتمند به دیدار برزیل برود.

سسک فابرگاس هافبک ملی پوش باشگاه بارسلونا و روبرتو سولدادو از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده اند و می تواند پس از اینکه پیروزی برابر ایتالیا در ضربات پنالتی را از دست دادند به ترکیب بازگردند.

  آیا می دانستید؟

  • برزیل با کسب پنج پیروزی در 10 بازی اخیرش هنوز شکست نخورده و آنها در هیچ بازی رقابتی در خانه از سال 1975 به بعد شکست نخورده اند.
  • قهرمان پنج دوره جام جهانی از هشت مصاف اخیرش با اسپانیا 4 بار پیروز میدان بوده ( 4 برد ، دو تساوی و دو شکست ) اما دو تیم هرگز از سال 1999 برابر هم قرار نگرفتند.
  • برزیل بزرگترین شکست اسپانیا را در جام جهانی 1950 رقم زد جایی که آنها پیش از باخت به اروگوئه در فینال با حساب 1-6 برابر اسپانیا به پیروزی رسیده بودند.
  • پنج بازیکن حال حاضر تیم ملی برزیل که در جام کنفدراسون ها حضور دارند در باشگاه های اسپانیایی توپ می زنند.
  • اسپانیا رکورد 29 بازی بدون باخت را در بازی های رقابتی دارد آماری که از سال 2010 در جام جهانی شکل گرفته ( 24 برد و پنج تساوی ).
  • آخرین پیروزی لاروخا برابر برزیل به مرحله نخست از جام جهانی 1934 بازمی گردد.
  • اسپانیا در مجموع رقابت ها در شش بازی اخیرش برابر نماینده های آمریکای جنوبی پیروزی شده ( از جمله دیدارهای دوستانه ).آخرین باری که یک تیم از آمریکای لاتین موفق به شکست اسپانیا شد آرژانتین بود که به یک دیدار دوستانه در ماه سپتامبر 2010 بازمی گردد.
  • فرناندو تورس ( تصویر سمت راست ) پنج گل در سه بازی اخیرش برای اسپانیا به ثمر رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392 ا 1:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.