کاسیاس: این یک فینال رویایی است؛برزیل فقط نیمار نیست

کاسیاس: این یک فینال رویایی است؛برزیل فقط نیمار نیست

ایکر کاسیاس دروازه بان تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری تیمش قبل از برگزاری بازی فینال جام کنفدراسیون ها شرکت کرد ودرمورد این بازی حساس و تماشایی به صحبت پرداخت.

دروازه بان تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی گفت:« جام جهانی تورنمنت متفاوتی درمقایسه با جام کنفدراسیونهاست و این دو تورنمنت هیچ ارتباطی با هم ندارند.بازی امشب یک فینال رویایی است و دوتیمی به فینال رسیدند که همه دنیا آرزوی دیدن مصافشان را داشتند.»

کاسیاس در تمجید از نیمار گفت:« نیمار بازیکن فوق العاده بزرگی است ولی برزیل بازیکنان دیگری هم ندارد. نبایدتمام تمرکزها را روی نیمار قرار داد. برزیل دراین تورنمنت نشان داد که ثبات و قدرت زیادی دارد و گلهای زیادی زده است. آنها می خواهند در مقابل چشمان هوادارانشان بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارند. و تیم خوبی برای رقابت با ما دارند. برزیل از نظر تهاجمی تیم قدرتمندی را دارد. آنها به سادگی از سد ایتالیا عبور کردند ولی ما برای شکست دادن ایتالیا سختی زیادی کشیدیم.»

دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا درمورد برگزاری بازی فینال در ورزشگاه ماراکانا گفت:« این بهترین سناریوی ممکن برای یک بازی فینال است. می دانیم که هواداران همگی طرفدار برزیل خواهند بود. قدرت دوتیم برابر است و همه ما امیدواریم که بازی بزرگی باشد. این همان فینالی است که همه دنیا انتظارش را می کشیدند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392 ا 1:49 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.