گزارش روز: جوانگرایی، استراتژِی جدید مادریدی‌ها

گزارش روز: جوانگرایی، استراتژِی جدید مادریدی‌ها‎

باشگاه رئال مادرید در حال حاضر پروسه جوان سازی تیمش را دوباره از سر گرفته است. خروج دو بازیکن مسن تیم یعنی  ریکاردو کاروالیو و مایکل اسین در پایان فصل 2012-2013 باعث شده تا میانگین سنی بازیکنان رئال مادرید از 25.8 به 25.2 کاهش پیدا کند.

انتظار می رود این روند در تابستان پیش رو با خرید بازیکنان جوان ادامه پیدا کند.در این مورد می توان به ایسکو ، جدیدترین خرید باشگاه رئال مادرید، که تنها 21 سال سن دارد  اشاره کرد.به نظر می رسد باشگاه رئال مادرید در تابستان وظیفه مشخصی دارد و آن افزایش تعداد بازیکنان اسپانیایی در ترکیب تیم است .بازگرداندن دنی کارواخال 21 ساله  که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است  از تیم بایرن لورکوزن  ، خسه 20 ساله از تیم جوانان رئال مادرید و ملحق کردن  آلوارو موراتای 20 ساله به تیم اصلی نیز در راستای همین اهداف بوده اند.

در حقیقت می توان گفت باشگاه رئال مادرید در آغاز دوران فلورنتینو پرس روی بازیکنان جوان  بیشتر از گذشته حساب کرده است.مسوت اوزیل در سن 21 سالگی به مادرید آمد همچنین سامی خدیرا و کریم بنزما نیز در به ترتیب در 23 و 21 سالگی به تیم رئال مادرید منتقل شدند.

باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا در این زمینه به شدت با یکدیگر وارد رقابت شده اند و به نظر می رسد در چند سال اخیر پیروز نهایی این رقابت پایتتخت نشینان اسپانیا بوده اند.در فصل 2012-2013 میانگین سنی تیم بارسلونا 26 سال بود در حالیکه میانگین سنی باشگاه رئال مادرید در همان فصل 25.8 سال بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392 ا 1:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.