مانورمشترک شوالیه و ژنرال ؛ ظهر نکو،عصر رحمتی و شب ( احتمالا ) جباری

مانورمشترک شوالیه و ژنرال ؛ ظهر نکو،عصر رحمتی و شب ( احتمالا ) جباری

محتبی جباری ، مهدی رحمتی و جوادنکونام . حفظ این سه مهره بزرگ  کاری بود دشوار که استقلال تا حد زیادی از پسش برآمده؛ آنها امروز با رحمتی و نکونام توافق کردند و حالا مانده جباری که او هم شب در جلسه ای با باشگاه ( به احتمال بسیارزیاد) توافق می کند . 
به گزارش گل ، استقلال حالا در کمتر از دو ساعت ورق را برگرداند و خودش را از یک برنده میان حال به یک برنده باشکوه در فصل نقل و انتقالات تبدیل کرد.برنده ای که یک دستش در دست رحمتی است و دیگر دستش در دستان نکونام.

بازی از پیش هماهنگ شده و ظریف استقلالی ها حالا دو گل زیبا و تماشایی دارد.دو گل درکیسه تیم هایی که دندان تیز کرده بودند  برای ستاره های استقلال.

راند اول سه روز پیش در دفتر علی فتح اله زاده آغاز شد وقتی جواد نکونام امد و حرف هایش را به مدیر عامل تیم زد.حرف ها پاسخ های خوبی داشتند و نکونام با خیال راحت بیرون رفت.مصاحبه جواد نکونام که خیلی ها انرا علیه امیر قلعه نویی تعبیر می کردند اخرین آزمون کاپیتان تیم ملی بود.نکونام سرمربی تیم خود را در آزمون نقد قرار داد و امیر از این ازمون موفق بیرون آمد.حتی ملاقات نکونام با جلالی هم باعث ایجاد شک و سوظن آبی ها نشد.آنها به کاپیتان خود اعتماد کردند و همه چیز را گذاشتند به جلسه نهایی با سرمربی.

امیر قلعه نویی و جواد نکونام ظهر امروز در جلسه ای با حضور علی امیری حرف ها را زدند و بازی را تمام کردند.اختلافات و سوتفاهم ها در کنار منافع بلند مدت رفاقت رنگ باخت.کاپیتان تیم ملی در سال جام جهانی پایگاه قدرتش در تهران را حفظ کرد و امیر بازیکن ارزشمندش در خط میانی را.یک معامله دوسر برد...

این اما همه بازی نبود.استقلال بخش بزرگی از توان خود را برای حفظ سید مهدی رحمتی گذاشت و به نتیجه هم رسید.نتیجه ای بسیار ارزنده و رویایی.رحمتی فردا قراردادش را تمدید می کند.

استقلال امروز امیرحسین صادقی را هم دوباره مال خود دانست و از آندو تیموریان بهترین خبرها را شنید...

هر چه شنیده اید ر ا فراموش کنید.استقلال همین امروز تبدیل شد به برنده فصل نقل و انتقالات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 تير 1392 ا 1:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.