کاسیاس: خوش شانس بودیم ولی نسلی فراموش نشدنی را درتیم ملی داریم

کاسیاس: خوش شانس بودیم ولی نسلی فراموش نشدنی را درتیم ملی داریم

در پایان بازی ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها که با برد اسپانیا در ضربات پنالتی و صعود این تیم به فینال ماراکانا همراه بود، ایکر کاسیاس به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

درپایان بازی او در گفت و گو با خبرنگار تله 5 اسپانیا با ابراز خوشحالی از برد مقابل ایتالیا به این نکته اشاره کرد که شانس یک بار دیگر با تیمش یار بوده.

دراینجا می توانید متن صحبت های کاسیاس به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*پنالتی ها: مرسی.واقعیت این است که برد واقعا سخت بود. ایتالیایی ها برنامه ریزی فوق العاده ای انجام داده بودند. ما برای بوفون سختی های زیادی ایجاد کردیم ولی آنها هم مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند. ضربات پنالتی درواقع نوعی لاتاری است و ما این شانس را داشتیم که به پیروزی برسیم.این نسل فوتبال اسپانیا، نسلی فراموش نشدنی است. این یک خوش شانسی بزرگ برای اسپانیاییهاست که شاهد یک برد دیگر بودند و حالا تیم را در فینال می بینند.

*شرایط بازیکنان: هم تیمی هایم در ضربات پنالتی دقت تمام و کمالی داشتند و ایتالیایی ها یک پنالتی را به بیرون زدند.وخوشبختانه قرعه به نام ما افتاد. ما واقعا خسته هستیم.به استراحت کردن نیاز داریم و باید دوباره با برزیل روبرو شویم؛ این بار در ماراکانا؛ برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 تير 1392 ا 10:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.