پراندلی: نشان دادیم که می توانیم حتی با اسپانیا هم رقابت کنیم

پراندلی: نشان دادیم که می توانیم حتی با اسپانیا هم رقابت کنیم

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا از بازی ارائه شده توسط شاگردانش در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها احساس غرور می کند. او در صحبت هایی در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت که تیمش می تواند حتی با اسپانیا هم که بهترین تیم ملی دنیاست به رقابت بپردازد.

پراندلی در پایان این دیدار که با باخت تیمش در ضربات پنالتی مقابل اسپانیا همراه بود به خبرنگاران گفت:« ما بازی شانه به شانه ای با اسپانیا داشتیم و احترام هواداران را مال خود کردیم. ایتالیا بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و نشا ندادیم که تیم بزرگی داریم که می تواند با هر تیمی به رقابت بپردازد؛حتی با اسپانیا که بهترین تیم ملی دنیاست.»

طبق گزارش منتشره در آ.اس پراندلی در تحلیل روند پیشروی بازی به خبرنگاران گفت:«در نیمه اول تلاش کردیم تا بازی را روی زمین دنبال کنیم. من به بازیکنانم تبریک می گویم؛ چون در نیمه اول فوق العاده بودند ولی خیلی سخت بود که بتوان این فشار را درنیمه دوم هم حفظ کرد.»

پراندلی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بازی تیمش به خاطر خستگی بازیکنانش دچار افت شده:« ما می بایست کار بیشتری روی این سبک بازی انجام دهیم. این شیوه ای است که باید با اتکا به آن فوتبالمان را ادامه بدهیم؛ گاهی وقتها جواب می دهد و گاهی وقتها هم نه ولی امیدواریم که بتوانیم با شرایط فیزیکی بهتری به جام جهانی برسیم.»

سرمربی آتزوری ادامه داد:« با این تجربه به خانه برمی گردیم که برایمان خیلی هم مهم است: اول باید برای جام جهانی صعود کنیم و بعد از آن باید بازیکنانی را که در شرایط فیزیکی خوبی هستند به تیم ملی دعوت کنیم. بررسی هایی انجام می دهیم تا درصورت امکان تغییراتی در تقویم ایجاد کنیم که به ما اجازه دهد تا با آمادگی بهتری به جام جهانی برسیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 تير 1392 ا 10:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.