هشدار پرس به آنچلوتی: قهرمانی اروپایی می خواهیم

هشدار پرس به آنچلوتی: قهرمانی اروپایی می خواهیم

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی کارلو آنچلوتی را یکی از سرمربیان تراز اول دنیای فوتبال نامیده و به او هشدار داده که او شاید هیچ وقت تجربه ای مشابه فشار فراوانی که در رئال حاکم است را تجربه نکرده باشد و درآینده نیز چنین چیزی را تجربه نکند.

آنچلوتی عصر روز 4شنبه به عنوان جانشین ژوزه مورینیو در سانتیاگو برنابئو معارفه شد و قراردادی سه ساله را با رئال مادرید به امضا رساند

پرس در کنفرانس خبری رضایتش را از به خدمت گرفتن گزینه ایده الش برای سرمربیگری رئال ابراز کرد و به این نکته اشاره کرد که اولویت تیمش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

پرس در صحبت هایی دراین باره گفت:« در قلعه مادریدی ها، ما در حال آغاز فصل جدیدی با کارلو آنچلوتی در سکان هدایت تیممان هستیم. مردی که دانش زیادی از فوتبال دارد، یک برنده باهوش است و یک انسان فوق العاده است. آنچلوتی به بیشترین فشارها در دوره های فشرده سرمربیگری عادت دارد ولی او باید بداند که هیچ یک از تجربیات پیشینش مشابه تجربه و ماجراجویی ای که در رئال انتظار او را می کشد نبوده است. ما در مورد یکی از تراز اول ترین سرمربیان دنیا صحبت میکنیم. او به عنوان یک بازیکن، نقشی کلیدی در میلان داشت ولی کارلو تو می دانی که لیگ قهرمانان اروپا مهمترین تورنمنت ممکن است؛ چه برای ما اعضای باشگاه وچه برای هوادارانمان.»

پرس در ادامه به این نکته اشاره کرد که هیچ تردیدی در توانایی های آنچلوتی در پیاده سازی خواسته های او ندارد و دراین باره گفت:« چند سال پیش کارلو، من به تو گفتم:" تو سرمربی تیم من خواهی شد." حالا آن روز رسیده است. رویای آنچلوتی هدایت رئال مادرید بود و حالا این رویا تبدیل به واقعیت شده. این ماجراجویی شروع می شود  وچالش بزرگی پیش روست.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 ا 22:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.