سرانجام اتفاق افتاد؛ پیشنهاد رسمی رئال برای خرید گرت بیل

سرانجام اتفاق افتاد؛ پیشنهاد رسمی رئال برای خرید گرت بیل

بعد از گمانه زنی های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید مذاکرات برای به خدمت گرفتن گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام را آغاز کرد.

به نظر می رسد رئالی ها برای ارائه این پیشنهاد، در انتظار مشخص شدن تکلیف سرمربی جدیدشان بودند و با نهایی شدن استخدام کارلو آنچلوتی، آنها اکنون با جدیت بیشتری پروژه خرید گزینه اصلی شان برای تابستان پیش رو را آغاز کرده اند.

رئالی ها برای خرید بیل بسیار مصمم هستند و گفته می شود برای خرید بهترین بازیکن فصل اخیر لیگ برتر آماده اند تا آنخل دی ماریا یا چند بازیکن مد نظر دیگر را به تاتنهام واگذار کنند. در ابتدا گفته می شد که قیمت پیشنهاد رئال برای خرید بیل، 85 میلیون پوند، 5 میلیون پوند بیشتر از مبلغ انتقال رونالدو، است اما با سرسختی تاتنهامی ها، آنها خود را برای انتقال های گران قیمت تر هم آماده کرده اند.

اما از سوی دیگر باشگاه تاتنهام هیچ تمایلی برای فروش بیل ندارد و دنیل لوی، رئیس باشگاه لندنی، تمام تلاشش را برای حفظ این بازیکن انجام خواهد داد.

گفته می شود جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل، در چند روز اخیر به مادرید سفر کرده بود تا علاقه مندی این بازیکن برای پیوستن را به رئال را اعلام کند؛ چیزی که می تواند تاتنهامی ها را برای حفظ این بازیکن حسابی به دردسر بیندازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 ا 22:18 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.