مسلمان : دیگر نمی توانم در ذوب آهن بازی کنم / هیچ کس بدش نمی اید به استقلال برود

مسلمان : دیگر نمی توانم در ذوب آهن بازی کنم / هیچ کس بدش نمی اید به استقلال برود

محسن مسلمان یکی از بهترین های سال کذشته فوتبال ایران ، بعد از بقای ذوب آهن  در لیگ برتر ، در اندیشه جدایی از سبز و سفیدهای اصفهان است . حرف های او را در مصاحبه اش با گل بخوانید:

بازی با پاس چطور بود؟

 

ما چون با یک مساوی هم صعود می کردیم زیاد به آب و آتش نزدیم.برای هدف بقا در لیگ برتر بود که این اتفاق افتاد و خداراشکر که توانستیم به هدفمان برسیم و با ماندن ذوب آهن در لیگ با یک خاطره خوب این تیم را ترک کنم.

کار کردن با آقای یاوری چطور بود؟

 

من مدت زیادی با تیم تمرین نکردم اما خب ایشان مربی بزرگی هستند که به نوعی استاد در لیگ برتر هستند و از قدیمی ترین مربیان لیگ هستند برای من افتخار بود که با ایشان کار کردم امیدوارم موفق باشند.

با این نوع حرف زدن رفتنت قطعی است؟

 

بله رفتن من قطعی است.من سالهای زیادی است که از خانواده ام دور هستم واقعاً دیگر نمی توانم.باید در کنار آنها باشم. به خصوص که مریضی پدرم هم مزید بر علت است و باید از این تیم جدا شوم.جا دارد از مسئولین ذوب آهن هم که واقعاً همیشه به من محبت داشتند و من را درک کرده اند تشکر کنم.باور کنید این جدایی به نفع هر دو طرف است واگر می توانستم برای تیم مفید باشم می ماندم و خدمت می کردم اما من از نظر روحی در شرایطی نیستم که بتوانم به تیم خدمت بکنم.با توجه به شناختی هم که مسئولین ذوب آهن دارم آنها مرا درک می کنند و با جدایی من موافقت می کنند.

تیم جدیدت را انتخاب کرده ای یا نه؟

 

من که در جریان امور نیستم اما چند تیم با مدیر برنامه هایم صحبت کرده است که منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.فقط می توانم بگویم تیم جدید من تهرانی است.

تیم تهرانی یعنی استقلال؟

 

من در جریان نیستم اما فکر نکنم کسی بدش بیاید در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند.تیمی که قهرمان لیگ شده است و مربی بزرگی مثل امیر قلعه نوعی دارد.هر کس بگوید دوست ندارم دروغ گفته است اما هنوز چیزی مشخص نیست و من در جریان نیستم.

سقف آرزوهایت کجاست؟

خب قطعاً من در ابتدای راه هستم. دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و برای این هدف می خواهم همه تلاشم را انجام دهم.من دوست دارم لژیونر شوم اما می خواهم با قدرت به اروپا بروم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 ا 22:0 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.