استقلال 6و 8 را با هم می خواهد:بوی تمدید می آید

استقلال 6و 8 را با هم می خواهد:بوی تمدید می آید

جلسه یک ساعته علی فتح اله زاده و جواد نکونام در ساختمان لارستان نقطه آغاز شطرنج دو میزه آبی پوشان برای حفظ دو بازیکن میانی قدرتمندی است که این روزها بر سر ماندنشان در استقلال حواشی فراوانی ایجاد شده.

 

یک میز به فتح اله زاده سپرده شده تا نکونام را حفظ کند و میز دوم به امیر قلعه نویی و مجتبی جباری اختصاص دارد.  استقلال دارد با تمام قدرت خود را برای مهار دوگانه دو بازیکن میانی ناراضی خود آماده میکند.در چنین شرایطی به نظر می رسد خبری که توسط روزنامه 90 منتشر شده بود حالا کاملا سندیت یافته.

روزنامه 90 دو روز پیش در مقاله ای از نوعی تقسیم کار بین مدیر عامل و سرمربی باشگاه برای حفظ جواد نکونام و مجتبی جباری خبر داده بود.مذاکره مستقیم نکونام با حاجی و مذاکره امیر قلعه نویی با دایی مجتبی جباری فاز اول این پروژه بود.

علی فتح اله زاده درباره مجتبی جباری حرف خاصی برای گفتن ندارد و توپ را کامل در زمین امیر قلعه نویی انداخته.از نظر فتح اله زاده او به عنوان مدیر کارش را کرده و با بازیکنی که شان باشگاه را رعایت نکرده برخورد جدی داشته.بقیه ماجرا مربوط است به نفرات دیگر باشگاه از جمله معاونان و سرمربی که با مجتبی ارتباط خوبی دارند.

از سوی دیگر امیر قلعه نویی هم با عبور از حرف های نکونام و تایید ضمنی آنها نشان داد که به توافقش با مدیر عامل پایبند است.او منتظر جلسه ای است که بین 48 تا 72 ساعت آینده برگزار خواهد شد.

می شود گفت اوضاع استقلال مطلوب به نظر می رسد.نکونام و جباری برای تمدید در حال مذاکره هستند.جباری بر خلاف گفته قبلی خود هنوز تیمی را به عنوان تیم جدید انتخاب نکرده و این برای استقلال نشانه مثبتی است. 6و 8 در استقلال می مانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 ا 21:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.