گزارش روز:پسر طلایی اروپا در راه مادرید/ زیدان، ایسکو را برای پیوستن به رئال متقاعد کرد

گزارش روز: زیدان، ایسکو را برای پیوستن به رئال متقاعد کرد

سران باشگاه رئال مادرید موفق شدند تا با متقاعد کردن ایسکو، مانع از انتقال این بازیکن جوان و آینده دار به باشگاه منچسترسیتی شده و درنهایت او را به تیم خودشان بیاورند.

حالا در گزارش منتشره در روزنامه مارکا به این نکته اشاره شده که دراین میان، زین الدین زیدان، نقش پررنگی دراین میان ایفا کرده است.

بنابرگزارش های منتشره، زین الدین زیدان در جریان برگزاری رقابتهای اروپایی زیر21 ساله ها، با ایسکو تماس گرفت و برای تغییر دادن نظر او تلاش زیادی انجام داد. او این فکر منفی درذهن ایسکو که در صورت انتقال به رئال، برای این تیم بازی نخواهد کرد را از ذهن او خارج ساخت و تاکید کرد که مهره مهمی برای تیم آنچلوتی خواهد بود و یادآوری کرد که این پیشنهاد از سوی باشگاه بزرگ رئال مادرید است.بعد از صحبت های زیزو بود که ایسکو تصمیم گرفت تا بیشتر درمورد آینده اش فکر کرده و بعد برنامه اش را تغییر داد.

تا پیش از صحبت های زیدان او در نظر داشت تا به منچسترسیتی پیوسته تا فوتبالش را زیر نظر مانوئل پیگرینی، سرمربی سابقش در مالاگا دنبال کند.

البته قبل از این صحبت هازیدان با فلورنتینو پرس صحبت کرده بود وجذب این بازیکن جوان را یکی از اولویت های باشگاه معرفی کرده بود.

این خرید در حالی صورت گرفت که تاپیش از این، فلورنتینو پرس به نزدیکانش گفته بود که بازیکنان زیادی درخط میانی تیمش دارد ولی دست راست کارلو آنچلوتی باعث شد تانظر او عوض شود. زیزو به پرس یادآوری کرد که خرید ایسکو، یک خرید استراتژیک است واین بازیکن جوان پتانسیل بالایی دارد و فراتر از همه اینها اسپانیایی است؛ در رئال مادرید این روزها تاکید زیادی برروی استفاده از بازیکنان بومی می شود وپرس معتقد است که درتیمش قرار نیست که فقط بهترین بازیکنان خارجی توپ بزنندوباید بهترین بازیکنان اسپانیایی هم حضور داشته باشند.

درهمان زمان، سران رئال احتمال انتقال ایسکو به تیمشان را بعید می دانستند؛چون معتقد بودند که کار ایسکو با رئال مادرید عملا تمام شده است. پیگرینی سرمربی جدید سیتی هم مطمئن بود که ستاره سابقش را مجددا تحت کنترل خواهد داشت وهمه شرایط مهیا بود که ایسکودر منچستر به سرمربی سابقش بپیوندد اما حرفهای زیدان سرنوشت را به نحو دیگری رقم زد.

علاوه بر تماس زیدان، صحبت های افراد دیگری هم نقش پررنگی در تغییرنظر ایسکو داشتند. سه بازیکن به نام های ناچو، کارواخال و موراتا و بیش از همه موراتا که در جریان رقابت های یوروی زیر21 ساله ها هم اتاقی او بود و او را برای انتقال به رئال مادرید متقاعد نمود.

هم خود آلوارو موراتا هم ایسکو بارها به صورت علنی اعلام کردند که درمورد این انتقال احتمالی با هم صحبت می کنند و درنهایت هم یان صحبت ها به سرانجام نشست و دوستانی که از 15 سالگی در اردوی تیم ملی کنار هم توپ می زدند، حالا هم تیمی هم خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392 ا 22:21 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.