ذوب آهن هم سوار شد/ 16 مسافر برای قطار سیزدهم

ذوب آهن هم سوار شد/ 16 مسافر برای قطار سیزدهم

با سوار شدن ذوب آهن به سیزدهمین قطار لیگ برتر ، حالا می توان با نگاهی دقیق تر به استقبال این رقابت ها رفت . لیگی که قرار بود از 20 تیرماه شروع شود ولی با نظر کی روش مبنی بر لزوم استراحت ملی پوشان و موافقت هیات رئیسه سازمان لیگ شروعش با 13 روز تاخیر به 2 مردادماه آینده موکول شد. نگاهی به تیم های حاضر به تفکیک استان خالی از لطف نخواهد بود؛

تهران ( 4 تیم): استقلال، پرسپولیس، نفت، سورینت(راه آهن)
اصفهان ( 2 تیم): سپاهان و ذوب آهن
خوزستان ( 2 تیم): فولاد و استقلال صنعتی
گیلان ( 2 تیم): ملوان و داماش
آذربایجان شرقی ( 2 تیم): تراکتورسازی و گسترش فولاد
قم : صبا
کرمان : مس 
البرز: سایپا
فارس: فجرسپاسی
 
مدعیان قهرمانی
با توجه به قدرت تیم ها و وضعیت یارگیری هایشان ، در نگاه اول همان 3 مدعی فصل قبل سپاهان ، تراکتورسازی و استقلال را همراه با فولاد (با اندکی تبصره) به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرد. البته پرسپولیس هم تیم خوبی بسته و خوب هم تمرین می کند و شاید برخلاف سالهای اخیر این بار نه روی کاغذ بلکه در عمل واقعا مدعی قهرمانی باشد. 
 
در خطر سقوط

به صورت طبیعی همواره تیم های تازه صعود کرده، به صورت بالقوه جدی ترین مدعیان سقوط و بازگشت به دسته اول هستند و به همین خاطر علی الحساب گسترش فولاد و استقلال صنعتی را داشته باشید. فجرسپاسی هم به فانوس به دستی و تلاش برای بقا عادت کرده ، داماش هم با نوع یارگیری خود فعلا روی کاغذ حال و روز خوبی ندارد. راستی محمد مایلی کهن هم به عنوان یکی از سابقه داران سقوط سرمربی صبای قم شده ؛ خدا به قمی ها رحم کند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392 ا 22:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.