قلعه‌نوئی : ساموئل می‌ماند اما جانواریو خیر !

قلعه‌نوئی : ساموئل می‌ماند اما جانواریو خیر ! / جباری و نکونام سرمایه‌های ملی هستند و باید درست رفتار کنند

باشگاه فوتبال استقلال که این روزها سخت مشغول تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته‌ی خود می‌باشد و تمرینات بیش‌تر با ستارگان تازه‌وارد برگزار می‌گردد.، همچنان دغدغه‌های بسیاری که قلعه‌نوئی در حاشیه‌ی تمرین امروز استقلال از آن صحبت می‌کند.

شرایط استقلال چطور است ؟

شرايط تيم ما روز به روز بهتر مي شود اما هنوز ايده آل نيست. در دو روز اخير قرارداد حنيف عمران زاده و آرش برهاني تمديد شد و تلاش مي كنيم اسكلت سال قبل را حفظ كنيم.

استقلال از فصل قبل بهتر می‌شود؛ این قول عملی است ؟

تمرينات بدنسازي را دنبال مي كنيم و به تدريج كه تيم تكميل شد، كار تاكتيكي آغاز مي شود و عيار بازيكنان مشخص خواهد شد اما يقين دارم نفرات جديد ضعف هاي گذشته را از بين مي برند.

شروع دیر تمرینات؛ مشکلی ایجاد نخواهد کرد ؟

در اين راستا دو بحث وجود داشت كه در ابتدا ما در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا حضور داشتيم و به شايستگي صعود كرديم و در ادامه، حضور نفرات استقلال در تيم ملي فوتبال بود كه سبب شد تمرينات ما ديرتر از گذشته آغاز شود.

هرچند اين مسايل به ضرر ما بود اما نشان داد استقلال در فصل گذشته با برنامه بازي كرده كه به اين موفقيت رسيده است.

جواد نکونام و مجتبی جباری؛ سرنوشت‌شان چه خواهد بود ؟

حفظ نفرات فصل گذشته در اولويت برنامه هاي باشگاه استقلال است اما بايد طوري برنامه ريزي شود كه به مردم، باشگاه و بازيكن آسيبي وارد نشود و از اين مسايل حاشيه اي دور شويم.

بايد همكاري مي كرديم و با مديريت وارد حاشيه نمي شديم و معتقدم با گذر زمان همه چيز حل مي شود.

ایا واقعا نکونام را می خواهید؟
نکونام جزو سرمایه‌های ایران است. او در پاس، اوساسونا، استقلال و تیم ملی حضوری درخشان داشته همان طور که گفتم هدف ما حفظ تیم سال گذشته است و ان‌شاءالله موفق به این کار می‌شویم.

 
نکونام امروز گفته من با اشخاص طرف نیستم و طرف حساب من باشگاه است؟
 حرف خوبی زده، من هم تایید می‌کنم. همه افرادی که اینجا هستند جزوی از باشگاه هستند. در هر حال آن‌هایی که به افکار ما بخورند در استقلال حفظ می‌شوند.

بازیکنان خارجی؛ کسی جذب خواهد شد؟

چند روزي است تمام وقت خود را براي تماشاي فيلم بازي نفرات خارجي گذاشته ام تا بازيكنان خوبي جذب شوند. از جمع نفرات قبلي هم جي لويد ساموئل با استقلال ادامه خواهد داد اما فابيو جان واريو به دليل مصدوميت و سنگيني مسابقات از حضور در جمع ما عذرخواهي كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392 ا 22:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.