تمرین شلوغ استقلال ؛ تحت تاثیرجباری / قلعه نویی با لباس ورزشی

تمرین شلوغ استقلال ؛ تحت تاثیرجباری / قلعه نویی با لباس ورزشی

محمد قاضی مهاجم فصل پیش تیم پرسپولیس که صبح امروز در آکادمی ملی المپیک با استقلالی‌ها وزنه زده بود، امروز عصر برای نخستین بار در تمرین گروهی آبی‌ها شرکت کرد.

* استقبال طرفداران تیم استقلال از تمرین روز دوشنبه جالب توجه بود. بیش از 400 نفر در کمپ استقلال حضور یافتند و تمرین این تیم را تماشا کردند.

* امیر قلعه‌نویی امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد و تمرینات را زیر نظر داشت. سایر اعضای کادر فنی هم در این تمرین حضور داشتند.

* آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی، پژمان نوری، فردین عابدینی، حسین حسینی، میثم جودکی و احمد جمشیدیان بازیکنان بزرگسال استقلال در این تمرین بودند. چند بازیکن از تیم امید باشگاه هم در کنار آنها حضور داشتند

* تعدادی از تماشاگران نسبت به مصاحبه مجتبی جباری واکنش نشان داده و با حالت عصبانیت می‌گفتند که اگر دوست دارد بهتر است به پرسپولیس برود، تعدادی دیگری از طرفداران نیز اعلام می‌کردند در این شرایط که استقلال به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیده به جباری نیاز دارد.

* امروز چند بازیکن تستی در تمرین تیم استقلال حاضر شدند تا شانس خود را برای حضور در اردوی استقلال امتحان کنند.

* بازیکنان تیم پس از گرم کردن به کار با توپ پرداختند. پس از آن کار فوتبال تاکتیکی روی یک دروازه در دستور کار قرار گرفت که بازکنان با پیراهن‌های نارنجی و سفید در این تمرین شرکت کردند.

* فردین عابدینی بازیکن جدید تیم استقلال در حین انجام بازی تمرینی مصدوم شد و به بیرون از زمین انتقال یافت. مصدومیت او به گونه‌ای بود که پزشک تیم دیگر اجازه بازگشت به زمین را به عابدینی نداد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392 ا 22:19 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.