گزارش روز : رئالِ آنچلوتی با چه سیستمی بازی خواهد کرد؟

گزارش روز : رئالِ آنچلوتی با چه سیستمی بازی خواهد کرد؟

کارلو آنچلوتی که این روزها شایعه پیوستنش به تیم فوتبال رئال مادرید قوت گرفته ، در صورت  انتقال به این باشگاه احتمالا سیستم 4-3-3 را در تیم جدیدش اعمال خواهد کرد.

سبک مربی گری کارلتو معمولا بر اساس داشته های باشگاه است و او سعی می کند از بازیکنانی که در باشگاه وجود دارد بهترین استفاده را ببرد با این حال مربی ایتالیایی در تمام تیم هایی که تا به حال تجربه سرمربی گری در آنها را داشته از سیستم 4-3-3 استفاده کرده است. در حقیقت سیستم 4-3-3 سیستم مورد علاقه آنچلوتی است و تمام موفقیت هایی که تا به حال کسب کرده است به کمک همین سیستم ممکن شده است.

آنچلوتی در زمان حضور در تیم میلان این سیستم را به کمک آندره پیرلو ، کلارنس سیدورف و گتوزو  پیاده کرد  و توانست به قهرمانی در اسکودتو و لیگ قهرمانان دست یابد .آنچلوتی در تیم چلسی نیز این سیستم را به کمک فلورن مالودا ، فرانک لمپارد و میشاییل بالاک ارائه کرد که حاصل آن یک قهرمانی در لیگ برتر انگلستان و یک قهرمانی در رقابت های اف ای کاپ بود.در تیم پاری سن ژرمن نیز کارلتو برای سیستم 4-3-3 از نفراتی چون لوکاس مورا ، وراتی و ماتویدی بهره برد .

بدین ترتیب و در صورت انتقال به باشگاه مادریدی ، باید منتظر یک 4-3-3 دیگر از تیم کارلتو باشیم. که احتمالا لوکا مودریچ ، ژابی آلونسو و  سامی خدیرا خط هافبک تیم را تشکیل خواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ا 22:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.