آ.اس: ایسکو را بازیکن جدید رئال مادرید بدانید

آ.اس: ایسکو را بازیکن جدید رئال مادرید بدانید

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس ایسکو حالا بازیکن جدید رئال مادریداست. بنا براین گزارش رسان دو باشگاه رئال مادرید و مالاگا روز جمعه برسر مسائل کلی انتقال ایسکو به رختکن سانتیاگو برنابئو به توافق رسیدند و به زودی قرارداد جدیدی به امضا رسیده و ایسکو با قراردادی 5 ساله به رئال مادرید خواهد پیوست.

فلورنتینو پرس، خوسه آنخل سانچس (مدیر داخلی رئال مادرید) و بیسنته کاسادو(مدیر داخلی مالاگا) روز گذشته در مادرید با هم دیدار کردند و برسر انتقال ایسکو به رئال مادرید با قراردادی 30 میلیون یورویی به توافق رسیدند. اولین جلسه میان سران دو باشگاه برسر این انتقال روز 22 ماه می در دفتر باشگاه برنابئو انجام شده بود.

تا روزهای آتی این خبر به صورت رسمی اعلام شده و ایسکو در اوایل ماه جولای به صورت رسمی در باشگاه مادریدی معارفه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که در ازای بخشی از مبلغ جذب ایسکو، رئال مادرید یک بازیکنش را به صورت قرضی به مالاگا بفرستد(احتمالا این بازیکن چریشف خواهد بود). ایسکو این روزها وبعد از اتمام رقابت های یورو زیر 21 ساله ها در تعطیلات تابستانی و در ایبیزا به سرمی برد و پدرش این خبر خوب را به او داده.

درخشش این بازیکن جوان در رقابت های یورو زیر21 ساله ها و توصیه های زیدان برای خرید او نقش پررنگی در تلاش فلورنتینو پرس برای جذب یکی از بازیکنان آینده دار در فوتبال اسپانیا داشت. سیتی هم تلاش زیادی برای جذب این ستاره انجام می داد و خود ایسکو اخیرا گفته بود:« من درخواستهایی از سیتی و مادرید دارم.» و مانوئل پیگرینی سرمربی سابق مالاگا تمایل زیادی داشت تا شاگرد سابقش را به سیتی برده و دوباره او را هدایت کند ولی حالادراین مسیر ناکام مانده و باید شاهد حضورایسکو در ترکیب تیم مادریدی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ا 22:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.