ورود کاروان تیم ملی برزیل به برزیلیا

ورود کاروان تیم ملی برزیل به برزیلیا؛ آماده باش برای بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون ها

تیم ملی برزیل، میزبان رقابت ها ی جام کنفدراسیون ها روز گذشته به برزیلیا، پایتخت این کشور بازگشت. آنها روز شنبه دربازی افتتاحیه جام کنفدراسیون ها میزبان تیم ملی ژاپن خواهند بود.

تیم ملی برزیل تا پیش از این در شهر ژویانیا، در 200 کیلومتری برزیلیا کمپ تمرینی اش را برگزار کرده بود و روز گذشته با هواپیمای جدید تیم، یک بوئینگ 800-738 به برزیلی بازگشت. این هواپیما از طرف خطوط هوایی گل به رنگ سبز و آبی و زرد، پرچم کشور برزیل درآمده و در اختیار تیم ملی است.

شاگردان اسکولاری بعد از ورود به شهر برزیلیا با اتوبوس مخصوصی به هتل محل اقامتشان درنزدیکی دریاچه پارانوا منتقل شدند. در مقابل درهای هتل، نیروهای امنیتی زیادی مستقر شده بودند و تعداد کمی از هواداران تیم ملی برزیل هم در آنجا حضور داشتند که از راه دور با بازیکنان که سوار بر اتوبوس بودند دست تکان دادند و البته حتی شیشه های دودی اتوبوس هم مانع از آن می شد که هواداران بتوانند به وضوح چهره بازیکنان محبوبشان را ببینند.

کاروان تیم ملی برزیل قبل از سفر به برزیلیا، آخرین جلسه تمرینی اش را در ژویانیا برگزار کرد و بعد از آن به پایتخت منتقل شد. بازیکنان برزیل روز پنجشنبه در زمین چمن ورزشگاه ملی مانه گارینچا، محل برگزاری بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون ها مقابل ژآپن تمرین خواهند کرد و آخرین جلسه تمرینی شان قبل از شروع این تورنمنت را در زمین بوبروس برگزار می کنند. تیم ملی ژاپن هم وارد برزیلیا شده و بازیکنان این تیم هم دقیقا مثل شاگردان اسکولاری، در سکوت محض وارد هتل شدند و هیچ یک از بازیکنان ژآپنی با خبرنگارانی که درمقابل درهای هتل انتظارشان را می کشیدند، گفت و گویی نکردند.


foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392 ا 15:18 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.